Gå til innhold

Death Tank - Kafeèn! (ute NÅ)

PaulKemp

Anbefalte innlegg

Tid? Er det ikke vinterferie? :)

Nyt den mens du kan. Er sikkert ikke mange årene til du finner ut at det ikke finnes noen vinterferie eller høstferie, og noen år etter det at det ikke er noe som heter ferie så lenge man ikke tar den selv. :)

Synes det så ganske kult ut, men ser ut som spillet har det dårligste terrenget jeg noen gang har sett i et spill av den typen. Er jo 10 ganger verre enn i de orginale tank spillene. Å lage et spill av den typen ut jord som raser ned, dirt bombs, et generelt skikkelig terreng er jo nesten kriminelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høye tempoet i spillet er genialt! Jeg er helfrelst av det. Heaps of fun. Spilte en lag-basert kamp på xbox live igår som fikk meg til å hoppe i sofaen av entusiasme. Heaps of fun! Anbefaler dette spillet til alle som liker litt intens kaos-type action! Ofte kan tilfeldigheter avgjøre om du vinner eller ikke :)

Lenke til kommentar

lurer jeg også på :p

prøvde demoen, men ble ikke helt frelst, men det var mye pga at jeg så at mye var off limit(demo tross alt). så hvordan er det med forskjellige MP modes? noen skikkelig single player? de forskjellige våpnene varierte og brukbare?(nuke var faaaaattttiiigg)

Lenke til kommentar
lurer jeg også på :p

prøvde demoen, men ble ikke helt frelst, men det var mye pga at jeg så at mye var off limit(demo tross alt). så hvordan er det med forskjellige MP modes? noen skikkelig single player? de forskjellige våpnene varierte og brukbare?(nuke var faaaaattttiiigg)

Vel, for å være helt ærlig så synes jeg det var en litt stripped down versjon av de gode gamle turn-based versjonen denne type spill. Litt for dårlig utvalg av våpen. Og det irriterer meg at de har lagt inn "target computer" istedet for "tracer". Men ellers har jeg ikke noe å utsette på det.

Det er ganske random hvem som vinner, og startposisjonen har mye å si. Hadde besøk av 2 kompiser igår og vi spilte 3 player. Det slo veldig an, har ikke mange local multiplayer spill som har gitt samme stemning i stua:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...