PaulKemp Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Death Tank! Death Tank er et kjapt actionspill som krever gode reflekser og en utspekulert taktikk. Ødeleggende og unike våpen gir deg og din tanks ubegrenset med ildkraft til å knuse dine venner. Spillet har åtte forskjellige landskap som forandres ettersom de blir bombet ned. Man kan spille alene, eller opptill 4 stk lokal multiplayer. Online kan hele 8 spillere entré ødeleggelsens kaotiske verden. Spillet har naturligvis også herlig grafikk og gode visuelle effekter. Spill live mot dine venner Skreddersy tanken din med kraftige oppgraderinger Finn hemmelige power-ups for å utslette dine fiender Lær nye strategier og kvess dine egenskaper Gjør krav på din plass på lederbordet idag Last ned trailer: Download video (1280x720):33.3 MB (Høyre klikk, lagre som...) Download video (960x540):27.3 MB (Høyre klikk, lagre som...) Tekst ovenfor hentet fra Snowblindstudios.com og fritt oversatt. Spillet går ut på å overleve lengst. I starten av spillet får alle spillerene en viss sum med penger man kan kjøpe våpen for. Så kjøper man det man synes man trenger av våpen. Arsenalet inkluderer nuke, våpen som ruller nedover fjellsider og våpen som kan sprenge flere spillere samtidig. Våpen koster naturligvis penger, og penger får man ved å overleve lenge, helst aller lengst. Man kan også kjøpe ekstrautsyr til tanksen som feks skjold. Disse gjør at du kan motstå et direkte treff eller kanskje tilogmed sprette bomben over på neste tanks? En runde varer til alle unntatt én er dau. Sannsynligvis tar ikke det så mange minuettene i Death Tank. Death Tank er, i motsetning til Scorched Earth i real-time, så her kan man flytte tanken vekk fra der man tror bombene lander. Kraftigere våpen (nuke, mirv etc) tar seff lengre tid å skyte. Vinneren av runden, den som ikke dauer, vinner mer penger og kan kjøpe seg kraftigere våpen og deilig ekstrautstyr. Synes xboxen mangler spill dette - kaotiske, enkle å lære seg og svært actionpregede. Dette virker perfekt å spille på vors sammen med noen gode kompiser. 'Gode' helt frem til du bomber de tilbake til steinalderen selvsagt! Det er ikke bekreftet når spillet kommer ut, men demoen ligger som 'coming soon' på xbox 360's newsletter (siste utgave, januar). Så vi krysser fingrene for at det er snart! Forhåpentligvis ila februar. Oppdaterer så snart jeg vet mer. Dette er en remake av spillet Death Tank Zwei som fantes som bonusspill på Sega Master systems. Bla i Duke Nukem. Death tank er et bomb-dinne-venner spill ala Worms. Spillet er i samme genre som bla klassikere som Scorched Earth, Tank Wars eller Pocket Tanks. Se video Ny video oppe: Sniktitt preview av team xbox: http://previews.teamxbox.com/xbox-360/2179/Death-Tank/p1/ edit: youtube link erro0, linking Endret 18. februar 2009 av PaulKemp Lenke til kommentar
huggy Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 helt likt kanon på jippi.no Lenke til kommentar
NN1000 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ser jo grisefett ut! Takk for opplysningen Blir vel å koste 1200 points dette også vel? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Så sykt fett ut, digger slike spill. Must buy! Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Yess, gleder meg en hel del selv! Håper ikke det blir for dyrt. 800 ms points er passse. Fett blir det i hvert fall! Lenke til kommentar
Northland Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Så awesome ut! Noen som vet i hvilken stor grad oppgraderings systemet er? Vil det tilslutt bli bare like tankser pga av at det finnes en beste ting i hver kategori? Eller vil vi få mangen unike tankser for det finnes mangen veier å gå? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 fy faen så rått det så ut! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Litt alá Heavy Weapon? I så fall er det must buy.. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Så awesome ut! Noen som vet i hvilken stor grad oppgraderings systemet er? Vil det tilslutt bli bare like tankser pga av at det finnes en beste ting i hver kategori? Eller vil vi få mangen unike tankser for det finnes mangen veier å gå? Jeg tror oppgraderingen er at du kan kjøpe forskjellige våpen i mellom hver runde. Neste spillomgang begynner du på bunn igjen uten noen oppgraderiner. Man må jo prioritere hvilken type våpen (ammunisjon) man kjøper. Bomber som tar lang tid å skyte, og gjør mye skade, eller liten tid og lite skade. Eller kanskje man prioriterer å kjøpe skjold, for å overleve lengre, men venter til neste runde med å kjøpe våpen. Jeg vet ikke helt hvordan det er, har kun spilt Scorced Earth og Pocket Tanks. På de spillene er det i hvert fall slik med våpen kjøp mellom rundene. edit: Ser ut som om man kjøper våpen live på DT. Nice. Endret 31. januar 2009 av PaulKemp Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Av en eller annen grunn, så passet One Step Closer av linkin park akkurat inn i videoen, 100% tilfeldighet. Det ga meg gåsehud, satan så fett det ser ut! Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Hehe. Konge. Sett at det er to videoer nå ja? Her er også en sniktitt av spillet, av team xbox. http://previews.teamxbox.com/xbox-360/2179/Death-Tank/p1/ Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Da har Death Tank fått egen xbox live marketplace side! Det må bety release virkelig snart. Spillet er også nevnt hos xbox.joystiq.com http://xbox.joystiq.com/2009/02/10/death-t...ox-com-releasi/ http://www.xbox.com/en-US/games/d/deathtankxboxlivearcade/ Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Så på vidoene at det ikke var så veldig likt Heavy Waepon akkurat, men Worms - bare med syke eksplosjoner og nicere grafikk ser jo ikke så verst ut. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Har ikke spillt Heavy Weapon. Det er samme konsept som Worms, men det er i real time. Pluss at det er mindre hinder på brettet slik som det er i Worms. Her er det letterer å treffe motstanderen. Blir fett i hvert fall, gleder meg til live! Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Da er det offisiellt! Death Tank kommer nå på onsdag! Gleder meg vanvittig!!! kilde Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Onsdag? Shit, jeg har ikke poeng eller tid. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Tid? Er det ikke vinterferie? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 i morra alerede?!?! passer jævli bra siden jeg må skaffe meg poeng til å kjøpe lost and damned Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Har ikke vinterfeire for 2.mars jeg. Vestlandet ... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Uke 10 her. Er vel 2. mars det. Sørlandet ... Har nå overført penger til Paypal for å kjøpe MS points på Xboxliveuk76.com for så å kjøpe Deathtank. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå