Gå til innhold

BK: Tok noen bilder av vann:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første bildet var "vannvittig" flott.. seriøst det var virkelig behagelig :thumbup: Kan du fortelle litt om utstyr, lukkertider o.l. ?

Bildet nr 2, var desverre ikke så bra.. virker som om bakgrunnen er litt "uklar", nesten som om stativer har beget seg litt under eksponeringen? se på steinrøysa i bakgrunnen, den virker "uklar", men ikke pga blenderåpning.. men pga kamera bevegelse .. mulig jeg tar feil.. men det er mitt første intrykk..

Men som sagt bilde nr 1 var flott, slike biler har jeg lyst til å gå ut og ta til helgen :)

Lenke til kommentar
Det første bildet var "vannvittig" flott.. seriøst det var virkelig behagelig :thumbup: Kan du fortelle litt om utstyr, lukkertider o.l. ?

Bildet nr 2, var desverre ikke så bra.. virker som om bakgrunnen er litt "uklar", nesten som om stativer har beget seg litt under eksponeringen? se på steinrøysa i bakgrunnen, den virker "uklar", men ikke pga blenderåpning.. men pga kamera bevegelse .. mulig jeg tar feil.. men det er mitt første intrykk..

Men som sagt bilde nr 1 var flott, slike biler har jeg lyst til å gå ut og ta til helgen :)

Den kan misstolkes :ph34r:

Han h*n brukt 4 sekunder lukkertid,iso 200,blender f/7.1 og brennvidde 55mm.gjetter også på at h*a har brukt stativ.

Og forresten jeg kan ikke gi deg noen kritikk av bildene,klarer ikke og åpne dem.Kan hende du har lagt inn for store bildefiler,du kan redusere dem med et gratisprogrammet foreksempel pix resizer.

Edit: velkommen til forumet :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Den kan misstolkes :ph34r:

Han h*n brukt 4 sekunder lukkertid,iso 200,blender f/7.1 og brennvidde 55mm.gjetter også på at h*a har brukt stativ.

Og forresten jeg kan ikke gi deg noen kritikk av bildene,klarer ikke og åpne dem.Kan hende du har lagt inn for store bildefiler,du kan redusere dem med et gratisprogrammet foreksempel pix resizer.

Edit: velkommen til forumet :)

huff det gikk vist litt fort i "svingen" her nå he he.. det skal jo selvfølgelig være: slike bilder har jeg også lyst til å ta :blush:

Endret av okasin
Lenke til kommentar

Utstyr er ett Nikon d40 med 18-55mm linse, men skal kjøpe nytt objektiv snarest mulig.

På det første bildet brukte jeg stativ, men på det andre hadde jeg ikke stativ med meg, derfor ble det dessverre litt uskarpt.

Takk for kritikk:)

Endret av DarkClown
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...