ToreRoika Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hei! Ble idag endelig en stolt eier av et Nikon D90 m/ AF-S DX 18-200 VR f/3.5-5.6G Ønsker en "liten" en, som kanskje kan henge rundt halsen/ Ha på skuldra. Skal være plass til kamera med objektivet montert + f.eks en SB-800 blitz og et ekstra batteri.. Egentlig så vipper jeg mellom ei lita veske som beskytter i farta eller en stor bag med mulighet for flere objektiver, blitz og annet utstyr. Kanskje begge? Noen anbefalinger? Alle forslag er velkomne! -T Lenke til kommentar
arela Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det beste er nok å oppsøke en foto, data eller en el-butikk for å se om du faller for noen i deres sortiment. Lenke til kommentar
ToreRoika Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Det beste er nok å oppsøke en foto, data eller en el-butikk for å se om du faller for noen i deres sortiment. Joda, jeg var innom 3 i går.. Men fant ingenting som jeg falt pladask for.. Noen som har erfaringer med Lowepro TLZ serien? Lenke til kommentar
arela Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Men fant ingenting som jeg falt pladask for.. Samme her - nå har jeg forsåvidt 1 fotosekk og 3 fotobag'er, men bruker mest en gammel svipptur sekk og en liten frysebag fra Lidl. Vurderer ny svipptursekk - så en passe en på Clas Ohlson til kr 99,- Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Etterhvert som objektiv- og utstyrsparken vokser kan nok behovet for en lagringsenhet som rommer alt/mye komme. Til å begynne med kan du nok, som du er inne på, nøye deg med en turveske som rommer kameraet med påmontert standard-objektiv med litt utstyr, om det så er et ekstra kompakt og lysterkt objektiv for inne bruk eller en blitz + småplukk. En ålreit veske for slikt er LowePro Apex 140 i sort. Eier selv en slik, og den er i dag lastet med det som står i min signatur. Etter hvert som jeg får skaffet meg en tele-zoom, vidvinkel-zoom og en blits vil jeg nok også kjøpe en bag/sekk som kan romme alt, slik at muligheten for å ta med alt er der. Men behovet for en veske til turbruk vil nok alltid være der, så kjøp det. Endret 30. januar 2009 av Andreasfe Lenke til kommentar
ToreRoika Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Takk for svar folkens, Jeg tok med meg kameraet ned på Elite foto å prøvde ut litt forskjellig. Fikk god hjelp og veiledning, endte opp med en Vanguard Oregon 21. Storfornøyd! Her har jeg plass til kameraet med 18-200mm objektivet montert, 1 ekstra objektiv og en blitz (Testa med SB-900). Par ekstra batterier +++ Nå gjenstår det bare å kjøpe det ekstra objektivet og blitzen Endret 30. januar 2009 av roika Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå