Yoh Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hei! Min 2 år gammle HP Compaq nx9420 begynner å henge litt etter på de fleste fronter og ønsker derfor å selge den og bruke pengene + litt utlegg på ny bærbar. Gammel pc: HP Compaq nx9420 Intel Centurino Duo T2500 - 2GHz ATI Mobility Readon X1600 (256mb) 80GB disk 2GB RAM 17" skjerm Bluetooth Windows XP + Vista Home premium Office 2003 Så da er spørsmålet mitt til noen som har litt peiling på dette, hva vil være en realistisk pris for denne? - - - Ny pc: Har styrt litt tundt om kring og foreløpig heller jeg mest mot HP HDX16-1000 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=382445 Skal bruker litt til lettere arbeidsoppgaver men hovedsakelig til spilling, deriblant Red Alert 3, BF2, WoW og mange flere. Har også sterkt ønske om å kjøre bildet over på 40" tv-en i full HD (eller ready). Pris: ca 10000-12000 (eller mindre) Noen tanker omkring denne, evt. andre forslag? Alle svar mottaes med stor takk =) Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Kan ikke svare på første men her har du en hærlig pc som skal klare dine behov for WoW, RA3 og BF2, den kan også klare å dra Crysis på ok settings skal jeg tro. Leveringstiden ligger på 2-5 dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå