Gå til innhold

skal kjøpe trillekoffert i oslo, men hvor? hva å hvilken anbefales?

Anbefalte innlegg

heisann.

skal til Tyskland nå i 3 uker. Pakker for 1 uke siden vi har vaskemaskin og slike ting der vi skal til. men det jeg lurer på da, hva trenger jeg? jeg reiser MAX 2 ganger i året med fly. Jeg har heller egentlig ikke så lyst å bruke sinnsykt mye penger på en slik trillekoffert. 500-800 noe i den duren. men hva får man for det? evt hvor bør jeg se?

en liten historie:

Sist jeg var ute å reiste, var vi på Kreta. Jeg gikk bort til rullebåndet og ventet på baggen min. Tok den med meg og gikk mot utgangen. Der møtte jeg på ei dame som jobbet på flyplassen. hun spurte om jeg hadde mistet bagasjen. Jeg svarte nei, jeg har den i hånden.

følte meg nesten dum der jeg sto. kun meg som hadde BAG.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har både vanlig koffert og trillekoffert fra Samsonite. Har hatt begge i rundt 7-8år med forholdsvis hyppig reising. Anbefaler og Samsonite på det varmeste.

I en trillekoffert vil du gjerne ha et solid håndtak, gode hjul med gode kulelager og ikke minst praktisk innrettelse av lommer og rom i kofferten. Her er Samsonite veldige flinke. Jeg er iallefall meget godt fornøyd med mine samsonite effekter. Til og med damas Samsonite Beautybag er helt sjef. Har sendt koffertene omtrent verden rundt og de har fått mye hjuling, men holder fortsatt.

Hadde en Carlton tidligere, den gikk opp i sømmene. American Tourister er også ett bra merke. Vet ikke om det selges i Norge

Lenke til kommentar

Har koffert fra Samsonite som jeg har hatt i nesten 20 år og den har tålt ganske mye. Ønsker egentlig å bytte den ut da den har blitt litt ripete og skiller seg ikke ut fra andre på bagasjebåndet.

En gang jeg måtte ha mere plass under en reise kjøpte jeg en litt mer fancy koffert som skiller seg ut. Har egentlig lyst til å bruke den, men når jeg skal reise velger jeg likevel den gamle samsoniten da jeg vet det ikke blir noe problem med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...