AnBa Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hinter dere til at jeg burde gå mot skilsmisse? Nei, absolutt ikke. Om du liker en shemale/maleshe, er det helt greit. Nå er jeg bare mere overbevist, noen skilsmisseadvokater her på forumet? Advokater er dyre. En rusten hammer er billig. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hinter dere til at jeg burde gå mot skilsmisse? Nei, absolutt ikke. Om du liker en shemale/maleshe, er det helt greit. Nå er jeg bare mere overbevist, noen skilsmisseadvokater her på forumet? Advokater er dyre. En rusten hammer er billig. neh, tror jeg holder meg til spikerpistolen, den har nå funka før. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det er helt opp til deg. Men husk at det lett skjer uhell. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Been there, done that. Men jeg synes nå at jeg klarer meg fint til tross for at pungen min sitter fast i låret da. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Vel, noen takler det mye bedre en andre. Enkelte får panikk, og prøver å rive den løs. Ender ofte tragis, det der. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Vel eh, nå har jeg vært ute med spikerpistolen og brukt den til bare det jeg skal bruke den til. Også kan jeg si at cyberkona mi er borte! Jeg er tøff enke Siden jeg sørger tar jeg gjerne imot gaver og stuff altså... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå