Catkin Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg, ja? Ja, jøss. Hvis du vil ha litt action i kveld, så spør etter Jewel. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kuroi-Neko høres kanskje japansk ut men det er så sykt thaitranse x] Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Teit tråd. Det finnes da ikke jenter på internett! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvis man lager tråd og spør om det er jenter på et forum, da er man nerd da Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg kan sikkert raske sammen noen venninner og få dem til å joine forumet, hvis det er noen form for betaling eller belønning med i bildet? Var i hvert fall slik jeg kom hit. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det er dessverre en stor mangel på jenter her på forumet. De vi hadde er nå på en evigvarende overnattingsfest hvor de har putekrig i undertøyet og sammenligner bryster.Undertøy? Vi bruker da ikke undertøy når vi har putekrig. Noe så upraktisk. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 På vegne av alle gutter, jeg melder meg frivilig til å gå undercover i deres nude putekrigmiljø! Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Det er dessverre en stor mangel på jenter her på forumet. De vi hadde er nå på en evigvarende overnattingsfest hvor de har putekrig i undertøyet og sammenligner bryster.Undertøy? Vi bruker da ikke undertøy når vi har putekrig. Noe så upraktisk. Nei nei, mye lettere å bevege seg. Prøv, så skal du se. ^^ Jeg, ja? Ja, jøss. Hvis du vil ha litt action i kveld, så spør etter Jewel. I will. (B-Real vet ikke om dette? ) Endret 8. februar 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er endel her. Er litt småforelsket i 2-3 av picture post jentene Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er endel her. Er litt småforelsket i 2-3 av picture post jentene Epletyv? Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg er kanskje perfekt og jeg vet du er forelsket i meg men jeg er gutt. Lenke til kommentar
brasj Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ja, jeg er kjerring. Bruker nFF og. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det er dessverre en stor mangel på jenter her på forumet. De vi hadde er nå på en evigvarende overnattingsfest hvor de har putekrig i undertøyet og sammenligner bryster.Undertøy? Vi bruker da ikke undertøy når vi har putekrig. Noe så upraktisk. Pfft, nakenhet er for folk uten fantasi Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Haha, for en tråd. Såklart er det jenter her. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Er jenter her ja Er da ikke alle jenter som bare bryr seg om sminke og hår Endret 16. februar 2009 av Cinque Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg synest det ofte dukker opp nye jenter som jeg før har trodd var gutter Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg synest det ofte dukker opp nye jenter som jeg før har trodd var gutter Enig, jeg er selv saa naiv og dum at jeg tror alle er gutter til det motsatte er bevist Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg er jente! Eller kanskje kvinne siden jeg nærmer meg 30 år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå