larsingedude Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hei, noe jeg har lurt på i en lang tid er om det virkelig finnes jenter som surfer på disse forumene, eller om det bare er retards som utgir seg for å være jenter. dette er jo nesten umulig å få bekreftet men det var bare en tanke så, er det noen jenter her? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ja, ganske mange faktisk. Vil du ha en komplett liste så du kan sjekke opp samtlige via PM? Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Ja, ganske mange faktisk.Vil du ha en komplett liste så du kan sjekke opp samtlige via PM? nei, bare de nice Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 nei, bare de nice :!: Dagens. 50% her nesten: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...795&st=9160 Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 nei, bare de nice :!: Dagens. 50% her nesten: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...795&st=9160 Blir ikke mange meldinger iafall.... Får håpe noen av de iafall er jenter, og ikke bare gutter som legger ut random pics av chicks de googler :!: Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ja, vi utgir oss for å være jenter. Ser du ikke det? Ta deg en titt i Recent pic post, du. Nok av jenter her. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ja, vi utgir oss for å være jenter. Ser du ikke det? Jeg visste det var det b-real falt for. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ja, vi utgir oss for å være jenter. Ser du ikke det? Jeg visste det var det b-real falt for. Rawr! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det er da mange jenter her Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jenter på internett? Nå har jeg da aldri hørt på maken. Jenter surfer da ikke internett, enda mindre sitter de på datamaskiner. Nei... Jenter sitter bare å baksnakker hverandre og sminker seg. *Nikker bekreftende for seg selv*. De såkalte jentene i RPP er bare gutter med søstre som ikke har noe imot å bli tatt bilde av i tide og utide. Så ikke prøv å kom med den! Så der har du svaret ditt. :| Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det er dessverre en stor mangel på jenter her på forumet. De vi hadde er nå på en evigvarende overnattingsfest hvor de har putekrig i undertøyet og sammenligner bryster. Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Det er dessverre en stor mangel på jenter her på forumet. De vi hadde er nå på en evigvarende overnattingsfest hvor de har putekrig i undertøyet og sammenligner bryster. er det mulig å blir med der? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Aner ikke. Jeg er gutt. Bare slump at jeg fant ut av det. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er dessverre en stor mangel på jenter her på forumet. De vi hadde er nå på en evigvarende overnattingsfest hvor de har putekrig i undertøyet og sammenligner bryster. er det mulig å blir med der? Nei. Neste forumtreff er i vinterferien, forøvrig. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Finnes ikke jenter her nei. Jeg er egentlig en transe. Endret 4. februar 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 @Kuroi-Neko: I KNEW it! Det er (faktisk?) en del jenter her, ja. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Synes jentene burde utestenges. Var mye gøyere når det mest feminine ble kalt sosohal. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) @Kuroi-Neko: I KNEW it! :0 Omg. Hemmeligheten min! Var det du som stakk en 50 lapp i g-strengen min på den lokale transebaren her om dagen forresten?` Edit: Venom jobber også der^-^ Endret 4. februar 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå