Lavpanne Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hei, Håper noen kan hjelpe meg da jeg er på jakt etter ny støvsuger. Blir gal av alle de forskjellige støvsugerne og testene. Kikket litt på forbrukertester på forbrukerportalen og dinside mfl. Noen påstår at Nilfisk og Miele er bra, mens andre mener man ikke trenger disse dyre merkene. Jeg er ute etter noe som har følgende: - God kvalitet (robust) - God sugeevne - HEPA filter - Støvsugeren skal ha pose Mitt forbruk er normalt i en vanlig 2/3 roms leilighet og har for tiden ingen tepper eller dyr. Jeg tar gjerne mot erfaringer, tips, råd og veldig gjerne konkrete anbefalinger. Jeg har vel satt meg en prisramme rundt 1500 kr, men dersom jeg ser det nødvendig kan jeg øke denne noe. Takker for deres gode hjelp Lenke til kommentar
Star Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Rimelig støvsuger fra Bosch med høy effekt og hepa Lenke til kommentar
Lavpanne Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Rimelig støvsuger fra Bosch med høy effekt og hepa Lenge siden jeg har vært innom her - Ingen flere alternativer? Jeg reagerer sånn på at alle støvsugerne ser så sinnsykt billige ut - bare plast! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå