kake_fisk Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg skulle laste ned en sang fra google, da plutselig et AVG vindu kom opp og sa at iexplore.exe har blitt infisert. Så scanna jeg iexplore.exe men den fant ingenting og nå holder jeg på å søke hele systemet på 'slow', men enda ikke fått noen tegn på et virus. Jeg har også hørt at man ikke burde restarte/slå av dataen etter man har fått ett virus. Noen tips? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hallo Følg veiledningen linket øverst i signaturen min, og post loggene her i tråden din Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Okai, jeg scanna med Malwarebytes' Anti-Malware nå, men den fant ingenting. Så det var sikkert bare falsk alarm eller noe... Takk for hjelpen. ^^ Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Okai, jeg scanna med Malwarebytes' Anti-Malware nå, men den fant ingenting.Så det var sikkert bare falsk alarm eller noe... Takk for hjelpen. ^^ kjøpr Combofix er mange filer Mbam ikke tar som Combofix / vi tar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå