Krankemot Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har en kunde som vi l ha en side hvor han selv enkelt kan endre innholdet på siden. Han har ingen HTML kunnskaper (WYSIWYG). Han ønsker også at lesere kan logge inn, slik at de kan få tilgang til en masse dokumenter (han ønsker 2 nivåer her). I tillegg til dette vil han at hele siden skal finnes i både norsk og engelsk versjon. (Fikk et script her på forumet som fungert fint) Jeg er heller ikke stø i PHP, selvom jeg har ett sterkt ønske om å lære det. Har sett litt på CMS-er som Wordpress og Limbo, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få disse til å bli "min side". Jeg har ikke behov for alt annet "tull" som newsfeed og poller og sånt. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Tja... det finnes jo en drøss med CMS'er man kan bruke. Joomla, Wordpress, PHPNuke, Typo3, Drupal, eZ Publish... osv. Jeg har mest erfaring med Joomla, og det er jo relativt enkelt å fjerne de modulene du ikke trenger slik at du sitter igjen med en "ren" side. Templates finner man også en hel del av, både i gratis og betal-versjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå