Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

gutt 15, fleshlight


Gjest gutt 15

Anbefalte innlegg

Hvordan bestiller man fra kondomeriet? Må man ikke ha kredittkort? Det er vel ikke så mange 15 åringer som har det vil jeg tro... hvis det er 18 års grense på å kjøpe i butikken er det beste man kan gjøre å få en som er over 18 til å kjøpe det. Er mye greiere enn å styre med henting.

Jeg var en av de siste av alle vennene mine som fikk visa elektron, og jeg var 16.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Hvordan bestiller man fra kondomeriet? Må man ikke ha kredittkort? Det er vel ikke så mange 15 åringer som har det vil jeg tro... hvis det er 18 års grense på å kjøpe i butikken er det beste man kan gjøre å få en som er over 18 til å kjøpe det. Er mye greiere enn å styre med henting.

Jeg var en av de siste av alle vennene mine som fikk visa elektron, og jeg var 16.

 

Hos Kondomeriet kan du betale med enten kort eller postoppkrav :)

Lenke til kommentar
Hvordan bestiller man fra kondomeriet? Må man ikke ha kredittkort? Det er vel ikke så mange 15 åringer som har det vil jeg tro... hvis det er 18 års grense på å kjøpe i butikken er det beste man kan gjøre å få en som er over 18 til å kjøpe det. Er mye greiere enn å styre med henting.

Jeg var en av de siste av alle vennene mine som fikk visa elektron, og jeg var 16.

Men så er ikke elektron kredittkort heller , da.

Lenke til kommentar
Hvordan bestiller man fra kondomeriet? Må man ikke ha kredittkort? Det er vel ikke så mange 15 åringer som har det vil jeg tro... hvis det er 18 års grense på å kjøpe i butikken er det beste man kan gjøre å få en som er over 18 til å kjøpe det. Er mye greiere enn å styre med henting.

Jeg var en av de siste av alle vennene mine som fikk visa elektron, og jeg var 16.

Men så er ikke elektron kredittkort heller , da.

Nei, og hva er forskjellen fra vanlig visa? Jo du kan ikke gå i minus på kortet. Poenget ditt er?

Lenke til kommentar
Hvordan bestiller man fra kondomeriet? Må man ikke ha kredittkort? Det er vel ikke så mange 15 åringer som har det vil jeg tro... hvis det er 18 års grense på å kjøpe i butikken er det beste man kan gjøre å få en som er over 18 til å kjøpe det. Er mye greiere enn å styre med henting.

Jeg var en av de siste av alle vennene mine som fikk visa elektron, og jeg var 16.

Men så er ikke elektron kredittkort heller , da.

Nei, og hva er forskjellen fra vanlig visa? Jo du kan ikke gå i minus på kortet. Poenget ditt er?

Kreee-ditt. Netthandel er heller ikke mulig som han over meg sa : )

 

oh; og kredittkort kan man få når man er 18 eller med begge foreldres samtykke samt ansvar for eventuel kreditt som du ikke kan dekke etc.

Endret av neff
Lenke til kommentar
Forskjellen er at netthandel ikke er mulig med VISA Electron. ;)

feil, feil, feil, feil, feil, feil.

 

Hvorfor kan du ikke det?

Fordi nr ditt ikke står på kortet? Da kan du få det frem via magnetstripeleser, men det er mer slitsomt, men det er ingenting i veien for å bruke det på nett var edu vet kortnr og utløpsdato.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Jeg var en av de siste av alle vennene mine som fikk visa elektron, og jeg var 16.

 

Hos Kondomeriet kan du betale med enten kort eller postoppkrav :)

Åja, trodde ikke det var så vanlig jeg. :) Kan man betale med kort over nett? :ermm:

 

Du kan det ja, visa kort altså. Betaler du på postordrekrav, så kan du da velge når du ankommer postkontoret om du vil betale med kort eller kontant, betaler du med kort der kan du bruke Visa Electron.

 

ID sjekk utføres heldigvis av de fleste ansatte som jobber med å utlevere sendinger til kunden.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hvordan bestiller man fra kondomeriet? Må man ikke ha kredittkort? Det er vel ikke så mange 15 åringer som har det vil jeg tro... hvis det er 18 års grense på å kjøpe i butikken er det beste man kan gjøre å få en som er over 18 til å kjøpe det. Er mye greiere enn å styre med henting.

 

Tviler på at det er 18års grense der da jeg kjøpte en knulleku til en kompiss av meg som en gag bursdagsgave da jeg var 17ish.

 

Og jeg tviler på at de som jobber på postkontoret bryr seg nevneverdig om hva du har kjøpt. Og om foreldra dine tar deg på fersken kan du egentlig bare bruke "Jeg er 15 og singel, det var enten dette eller en random dame på en fest."

 

Jeg brukte nesten samme unskyldning da svigebroren min fant porr på pcen min. Han så på meg med hån i blikket, hvorav jeg svarte "Jeg er 18, singel og hetro. hva forventet du?". Han smilte og samtalen om Star Wars fortsatte.

Lenke til kommentar
Nei, det kommer moms i tillegg (gang beløpet med 1.25).

Alt slikt sendes ut i alminnelig brune esker uten noe øyensynlig som knytter den til nettstedet (intetsigende firmanavn o.l), så det må du ikke være redd for.

Hehe, apropos diskret pakker, den ene gangen jeg bestilte fra cupido.no, fikk jeg en fin brun eske med et stort "Cupido" skrevet i tusj utenpå. Hjelper ikke med pseudonavn på firmaet da :whistle: Jeg var ikke så høy i hatten på postkontoret da. Men, men... dette var vel en glipp.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Sexbutikk

Hvorfor ikke bestille på et sted hvor de har alt av betalingsmuligheter skikkelig integrert og 100% diskret frakt. Du kan kan velge om du kun vil ha elektronisk varsel (e-varsling) så slipper du hentelapp i postkassen. Ingen av de andre stedene som tilbyr slike tjenester. Dessuten har de et online fraktsystem som gjør at du slipper å betale dyre dommer for å få tilsendt en pakke kondomer, noe jeg selv bestiller ganske ofte:) Les mer om diskresjon i denne shappa her. http://www.6toyz.no/discretion.php

 

Sjekk ut sex sjappa her: http://www.6toyz.no/

 

De har overkommelige priser på absolutt alle varer, og har et mye større sortiement enn Konndomeriet

 

Kondomeriet er dessuten helt overpriset på alle varer. De averterer med 20 % på alt som vibrerer, men selv med 20% rabatt, så er de jo mye dyrerer enn alle de andre sexbutikkene. Sjekk også ut erotikknett... bra utvalg der også:)

 

Ta Fleshlight som et eksempel, den koster kr. 799,- hos kondomeriet, og koster stort sett kr. 620,- hos alle de andre sexbutikkene. Hvorfor skal jeg betale kr. 180,- mer for å få akkurat samme produktet som de selger hos freks fleshlight.no eller shappa som vist over!!!

 

Håper noen satt pris på innlegget!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Vil bare komme med et tips om å ikke "miste jomfrudommen" i den grad det er mulig til en fleshlight. Tror nok det isåfall vil være noe du kommer til å huske lenger enn du tror / ønsker

Kødder du?

 

Fleshlight er en form for onani, så hvis han skal følge ditt "tips" så må han jo også la hånda ligge til han får ordentlig "vare".

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

er det ikke 18 års grense for å kjøpe sexleketøy? så hvis jeg (13 år) hadde kommet til teknikmagasinet og ville kjøpt meg en fleshlight så hadde jeg fått lov? har alltid trodd det var 18 års grense jeg ^^

ser ikke helt hva problemet skal være.

men du kan jo prøv da vell. det eneste som kan skje er at mannen bak kassen trekker på smilebåndet og du ikke får lov.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...