Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

gutt 15, fleshlight


Gjest gutt 15

Anbefalte innlegg

Gjest gutt 15

Hei, jeg er en gutt på 15.. jeg er altså ikke seksuelt aktiv enda, derfor har jeg lyst på en fleshlight.. har noen erfaringer med disse? Og hvordan kan jeg bestille en uten at foreldrene mine merker noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke noe erfaring med fleshlight, gitt! Men kan jo svare deg på det rent praktiske spørsmålet: Regner med du bor hos foreldrene dine og får posten dit? Da vil de jo se det hvis du får en pakke i posten, med mindre du vet akkurat hvilken dag den kommer, og sørger for å snappe den ut av kassa selv. Evt. kommer den kanskje på postkontoret, hvis den er stor nok. Men jeg vil tro at de firmaene som selger den slags varer, vet å sende ut diskrete pakker.

Lenke til kommentar
Har ikke noe erfaring med fleshlight, gitt! Men kan jo svare deg på det rent praktiske spørsmålet: Regner med du bor hos foreldrene dine og får posten dit? Da vil de jo se det hvis du får en pakke i posten, med mindre du vet akkurat hvilken dag den kommer, og sørger for å snappe den ut av kassa selv. Evt. kommer den kanskje på postkontoret, hvis den er stor nok. Men jeg vil tro at de firmaene som selger den slags varer, vet å sende ut diskrete pakker.

 

Så og si alle firma som selger erotiske produkter sender sine varer i diskre pakker med andre firma navn på pakkene. Du kan be om post oppkrav noe som gjør at du kan f.eks ta ut penger og stille hos Posten for å ta ut pakken uten at foreldrene dine vet om dette :)

 

Slik det har blitt diskutert før har f.eks Kondomeiriet en versjon til 699,- men du kan også få den kjøpt direkte fra forhandler i statene eller UK litt billigere og etter dine egne krav om du ønsker dette :)

 

**PS** Husk at ved bestilling i utlandet kommer Toll i tillegg.

Lenke til kommentar

Nei, det kommer moms i tillegg (gang beløpet med 1.25).

Alt slikt sendes ut i alminnelig brune esker uten noe øyensynlig som knytter den til nettstedet (intetsigende firmanavn o.l), så det må du ikke være redd for. Dog, jeg er ganske sikker på at personen som løser ut pakka de kan se på skjermen hvor den er kjøpt, eller at de vet hvilke psuedonavn som svarer til hvilke butikker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Hmm, du kan jo evt. gå til et kondomeri (Hvis det er ett i ditt nærområde) og kjøpe en der. Så slipper du alt styret med sending og pakker og sånt :)

Lenke til kommentar
Vil bare komme med et tips om å ikke "miste jomfrudommen" i den grad det er mulig til en fleshlight. Tror nok det isåfall vil være noe du kommer til å huske lenger enn du tror / ønsker

miste jomfrudommen til en fleshlight? Hva er det du har røka for noe? En fleshlight er rett og slett en gjenstand man bruker for at masturbering skal bli bedre. Hva har det med jomfrudommen å gjøre om jeg tør å spørre? Dummeste innslaget i dag.

 

Trådstarter: Bestilt pakken til følgende adr:

 

Ola Nordman (ditt navn istedet)

Post Restante

Post nr og sted

 

Med denne adressen så vil pakken bli tilbakeholdt på postkontoret og det vil ikke gå ut en hentelapp (da de ikke har en adr). Du går da ned på postkontoret og henter pakken med sporingsnummer og legitimasjon.

 

Så nå har du fleshlighten hjemme. Kast emballasjen og selve pakken i en container ved en butikk e.l. Så slipper foreldra å bli nysgjerrige på alt søppelet i søppelkassa. Selve fleshlighten må du da gjemme slik at ingen uvedkommende finner den, men samtidig slik at du slev får brukt den når du ønsker for det. Unngå diverse kles skuffer o.l. hvis en av foreldra pleier å legge på plass klærna dine, bruk gjemmeplasser ala mellom trebjelkene og hovedmadrassen til senga. Under Tv bordet osv. Men dette finner du best av selv. Velg bare en plass som ingen kommer til å tilfeldig finne det.

 

Og have fun. :whistle:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Dog, jeg er ganske sikker på at personen som løser ut pakka de kan se på skjermen hvor den er kjøpt, eller at de vet hvilke psuedonavn som svarer til hvilke butikker.

Men det har de jo heller lite med å gjøre. Den dagen damen bak kassa på posten smiler kjevt, og sier "Jasså ja" når jeg henter ut en pakke der, så kan de vente seg et fint brev innen et par dager. Posten skal bare levere, ikke legge seg opp i hva folk får levert. :)

 

Har også en liten følelse av at de fleste som jobber i posten bryr seg fint lite, sånn egentlig. :)

Lenke til kommentar
Dog, jeg er ganske sikker på at personen som løser ut pakka de kan se på skjermen hvor den er kjøpt, eller at de vet hvilke psuedonavn som svarer til hvilke butikker.

Men det har de jo heller lite med å gjøre. Den dagen damen bak kassa på posten smiler kjevt, og sier "Jasså ja" når jeg henter ut en pakke der, så kan de vente seg et fint brev innen et par dager. Posten skal bare levere, ikke legge seg opp i hva folk får levert. :)

 

Har også en liten følelse av at de fleste som jobber i posten bryr seg fint lite, sånn egentlig. :)

Denne støttes dypt, etter å ha levert ut noen 100 pakker er det faktisk knakende likegyldig :p

Lenke til kommentar
Dog, jeg er ganske sikker på at personen som løser ut pakka de kan se på skjermen hvor den er kjøpt, eller at de vet hvilke psuedonavn som svarer til hvilke butikker.

Men det har de jo heller lite med å gjøre. Den dagen damen bak kassa på posten smiler kjevt, og sier "Jasså ja" når jeg henter ut en pakke der, så kan de vente seg et fint brev innen et par dager. Posten skal bare levere, ikke legge seg opp i hva folk får levert. :)

 

Har også en liten følelse av at de fleste som jobber i posten bryr seg fint lite, sånn egentlig. :)

 

Det kommer mye , mye rarere ting enn fleshlights gjennom posten, mer kan jeg ikke si.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Vil bare komme med et tips om å ikke "miste jomfrudommen" i den grad det er mulig til en fleshlight. Tror nok det isåfall vil være noe du kommer til å huske lenger enn du tror / ønsker

Damn, med den tankegangen der så har nesten alle gutter i verden allerede mista jomfudommen sin til høyre/venstre hånda si allerede :O Nice, da ble jeg visst kvitt jomfrudommen min rundt 13 års alderen :D Skjønner ikke hvorfor jeg vil fortsatt ha sex med en kjerring :/

 

Støtter Dammed sitt forslag, bare å følge med på www.posten.no med sporingsnummeret du får for å vite hvor den er og når du kan hente den. Å få en oppkravslapp hjem sånn at foreldrene dine kan se den og spørre tusen spørsmål er noe av det verre her i verden :p

Lenke til kommentar
Dog, jeg er ganske sikker på at personen som løser ut pakka de kan se på skjermen hvor den er kjøpt, eller at de vet hvilke psuedonavn som svarer til hvilke butikker.

Men det har de jo heller lite med å gjøre. Den dagen damen bak kassa på posten smiler kjevt, og sier "Jasså ja" når jeg henter ut en pakke der, så kan de vente seg et fint brev innen et par dager. Posten skal bare levere, ikke legge seg opp i hva folk får levert. :)

 

Har også en liten følelse av at de fleste som jobber i posten bryr seg fint lite, sånn egentlig. :)

 

Jeg antydet ikke at de ville bringe det på bane eller at de bryr seg nevneverdig, bare at det er en sannsynlighet for at de kan gjette seg frem til pakkens innhold. Occupational perk?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...