Torsteinen Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 hadde planlagt å ta med vannkoker og termos og pølser og pasta på tg men leste nå at man ikke behøvde å ta med seg vannkoker og andre hvitevarer... Hva hvis jeg tar det med?? Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Du skulle hatt noen MRE's. Hvis du vet hva det er. Amerikansk stridsrasjon. Her fyller man bare vann i en pose, oppi denne posen er det noe svovel opplegg som blir kokende varmt når det blandes med vann. Deretter har man mat posen oppe i denne posen igjen. Og så blir maten bare varm av seg selv, hehe. Genialt eller hva ? Det er også godteri og pulverkaffe, kakaopulver, tyggis, bestikk og dessert og alt mulig i denne posen. Vet ikke om man får kjøpt dette men. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Det er vist ikke lov å bruke vannkoker osv ved bordene.. det er anviste plasser du kan bruke dette utstyret Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Man kan jo forsøke seg på gjemme dette under bordet på noen måte da. Men det får du jo bare ta til etteretning når du har ankommet åstedet. hehe Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Holder meg til knekkebrød og junkie food. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 hvor er disse anviste plassene? none som kan vise? er her nå... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 en del folk griller ute.... Hvor sitter du?? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 c9 seat 24, er ikke stikkontakt ute.. hvor?? er dritsulten, kan jeg ikke bare koke under bordet a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå