naish Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hei, sitter med eit IT prosjekt der eg egentlig berre har fått i oppgåve å lage noke som eg må bruke ein listener og eit script som registrerer eit treff på eit objekt, så eg laga min eigen versjon av space invaders. Her har eg kule som eit movieClip med ein animasjon inne på det, så satt eg stop(); på frame 1, men vil at når kula treffer fienden skal den avspille animasjonen. Det er har limt inn under er ein class til fienden som listener der den registrerer hit, gir poeng og fjerner fienden. Noken som veit ka kode eg kan legge på her som gjer at animasjonen på kula starter? Animasjonen er f.eks. ein eksplosjon Takk if(hitTestObject(bulletTarget)){ removeEventListener(Event.ENTER_FRAME, eFrame); _root.removeChild(this); _root.bulletContainer.removeChild(bulletTarget); bulletTarget.removeListeners(); _root.score += 100; } } Lenke til kommentar
maxM Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg klarer ikke å skrive slik kode, men klarer å lese den. Er det så enkelt som at du legger til: if(hitTestObject(bulletTarget)){ removeEventListener(Event.ENTER_FRAME, eFrame); kule_mc.gotoAndPlay(2); //evntuelt _root.kule_mc.gotoAndPlay(2);// _root.removeChild(this); _root.bulletContainer.removeChild(bulletTarget); bulletTarget.removeListeners(); _root.score += 100; } } Vet ikke hvilke instance din kule har så brukte bare kule_mc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå