Gå til innhold

Hjelp med å starte et movieClip på hit


Anbefalte innlegg

Hei, sitter med eit IT prosjekt der eg egentlig berre har fått i oppgåve å lage noke som

eg må bruke ein listener og eit script som registrerer eit treff på eit objekt, så eg laga min eigen versjon av space invaders. Her har eg kule som eit movieClip med ein animasjon inne på det, så satt eg stop(); på frame 1, men vil at når kula treffer fienden skal den avspille animasjonen. Det er har limt inn under er ein class til fienden som listener der den registrerer hit, gir poeng og fjerner fienden. Noken som veit ka kode eg kan legge på her som gjer at animasjonen på kula starter? :) Animasjonen er f.eks. ein eksplosjon :)

 

Takk :)

 

if(hitTestObject(bulletTarget)){

 

removeEventListener(Event.ENTER_FRAME, eFrame);

_root.removeChild(this);

_root.bulletContainer.removeChild(bulletTarget);

bulletTarget.removeListeners();

_root.score += 100;

}

}

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg klarer ikke å skrive slik kode, men klarer å lese den.

 

Er det så enkelt som at du legger til:

 

if(hitTestObject(bulletTarget)){

 

removeEventListener(Event.ENTER_FRAME, eFrame);

kule_mc.gotoAndPlay(2); //evntuelt _root.kule_mc.gotoAndPlay(2);//

_root.removeChild(this);

_root.bulletContainer.removeChild(bulletTarget);

bulletTarget.removeListeners();

_root.score += 100;

}

}

 

Vet ikke hvilke instance din kule har så brukte bare kule_mc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...