djhauglie2 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Dette var en sang fra en norsk TV serie som gikk tidlig på 90 tallet en gang. Tror det var på NRK, men er ikke helt sikker. Jeg husker at serien fikk veldig dårlig kritikk, så den gikk nok ikke så lenge. Men det var ei dame som sang låta som jeg husker som hovedmusikken til serien. Husker bare noen få strofer. "Bli vær så snill" "Ta på meg en gang til" "For jeg har ti tusen tanker som svirrer i hodet mitt" Lett opp og ned på nettet for enten å finne serien eller låta. Hvis noen kunne hjelpe til hva låta heter og gjerne om den finnes for nedlasting (Lovlig) noe sted, hadde jeg blitt glad for hjelpen. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hei, kan ikke svare på spørsmålet ditt, men du kan spørre her. Du kan også alternativt spørre her, hvis du vil ha hjelp til å finne og kjøpe musikk på nettet Lenke til kommentar
Patience Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Noen lovlig nedlastning av en serie som gikk på TV finner du neppe. Slike serier er alltid beskyttet av opphavsrett. Lenke til kommentar
djhauglie2 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Noen lovlig nedlastning av en serie som gikk på TV finner du neppe. Slike serier er alltid beskyttet av opphavsrett. Det er sangen jeg er ute etter. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hvis den gikk på NRK ligger alt de har sendt ute på NRK.no hvis du klarer å finne serien der burde det gå an å finne sangen også. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hei, kan ikke svare på spørsmålet ditt, men du kan spørre her. Du kan også alternativt spørre her, hvis du vil ha hjelp til å finne og kjøpe musikk på nettet Bruk en av disse trådene som roberteh lenker til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg