moesen Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Hei! Jeg spiller en del Cs men jeg har litt trøbbel med spillet. Når jeg joiner en server så får jeg opp følgende feilmelling: WARNING Could not open valve/jos.wdm eller hva det står. Jeg på innstalere Cs på nytt hver gang jeg vil spille. For hvis jeg instalerer det på nytt så går det an og spille èn gang så går det ikke mer før jeg har instalert det på nytt. Hva er galt? Hva kan jeg gjøre får å få det til? Takker på forhånd Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Har det sånn på noen baner jeg og. Men det er når jeg host'er. Jeg får den feilmld. så må jeg gå inn på CS igjen. Jeg synes ikke det noe stort problem egentlig. Lenke til kommentar
|DevilBoy| Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 d som kan være feilen er at du kan ha feil cs i forhold til serverene du logger deg på eller d kan være noe feil med cs'en din. mitt råd til deg er og få en annen cs eller kjøpe deg en orginal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå