Gå til innhold

Pappa fikk tilgang på xbox'en

Andie93

Anbefalte innlegg

Jeg fikk xbox i går og i dag skulle pappa begynne å spille litt.

Først sletter han brukern min på gta, greit nok tenker jeg. Men nå så klarte han å fucke opp en cd. Han begynte å vippe på hele xboxen mens en cd spilte, så den begynte å hoppe rundt om kring inni der. Ble 2 kraftige riper.

Så, går det ann å fikse denne cd'en, kan xboxen ha blitt noe ødelagt og kan jeg få noe passord på den?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cden er nok herpa, det er derfor de uttrykkelig sier at du ikke skal flytte på den når den er på. Få faren din til å kjøpe ett nytt spill til deg.

Tror ikke selve Xboxen er herpa, men jeg ville ikke akkurat beveget mer på den "i farta", om du skjønner.

Passord blir det værre med. Du kan kanskje stikke av med kontrollerene eller Powersupplyen? hehe

Evt. lære opp faren din. Det kan kanskje være nok at han må kjøpe ett nytt spill til deg til X antall hundre kroner som lærepenge om at han iallefall må vite hva han begir seg ut på.

Lenke til kommentar

Tror faktisk jeg har en. Men pappa skulle ta det med til spaceworld i mårra. Får nok noen tips der.

Edit: Skal finne et fint gjemmested til kontrollen nå. Men han må jo få spilt litt, får jo bruke hd-tven hans :D

Endret av Andie93
Lenke til kommentar

Siden Scene It er et Microsoft-spill er det enkleste å ta kontakt med kundeservice på telefon 800 14 174. Etter noen vanlige rutinespørsmål vil de mest sannsynlig orde sånn at du kan sende inn det spillet med riper også få tilsendt et nytt tilbake. Det har ihvertfall vært ordningen på MS-spill.

Endret av Dr Gork
Lenke til kommentar

Her er en artikkel hos gamer.no, i forumtråden finner du endel informasjon.

http://www.gamer.no/artikler/-_vi_visste_om_problemet/66620

Oppsummert:
- MS har kun valgt å informere om faren med platekrasj (klister foran DVD-drevet), istedet for også å lage mekasnier som kunne forhindret dette
- kommer det nok vibrasjon/bevegelse i boksen skjer dette
- for the future, be carefull! xD
(-regner du med at faren din kommer til å gjøre dette ofte kan du selv feste noen puter i drevet, men dette innebærer å åpne opp boksen osv.)

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
(-regner du med at faren din kommer til å gjøre dette ofte kan du selv feste noen puter i drevet, men dette innebærer å åpne opp boksen osv.)

Det finnes kits med skumgummiputer på et brett som du fører inn i et åpent drev og presser dem opp mot taket i drevet hvor de limes fast. Du trenger ikke åpne 360en.

Lenke til kommentar

xboxen min har ødelagt: Gears of war, Rock band, guitar hero 3, burnout paradise, burnout revenge, guitar hero 2 og guitar hero aerosmith discene på meg -_- har CD-cleaner som redda de fleste spilla. men jeg flytta ikke på xboxen mens jeg spilte, så skjønner egentlig ikke ossen det skjedde :S Fikk en sånn svær rund ripe over hele discen, CD-cleanern som jeg handla på elkøp funka ganske bra. Den etterlata bare "rundinger" på discen, Alle spilla unntatt 2 ble redda :)

Endret av Jurigs
Lenke til kommentar
xboxen min har ødelagt: Gears of war, Rock band, guitar hero 3, burnout paradise, burnout revenge, guitar hero 2 og guitar hero aerosmith discene på meg -_- har CD-cleaner som redda de fleste spilla. men jeg flytta ikke på xboxen mens jeg spilte, så skjønner egentlig ikke ossen det skjedde :S Fikk en sånn svær rund ripe over hele discen, CD-cleanern som jeg handla på elkøp funka ganske bra. Den etterlata bare "rundinger" på discen, Alle spilla unntatt 2 ble redda :)

Var det jeg også fikk. En svær rundt ripe.

Lenke til kommentar

Det er garantert noe feil med boxen din, send den til MS.

Lenke til kommentar
Tror faktisk jeg har en. Men pappa skulle ta det med til spaceworld i mårra. Får nok noen tips der.

Edit: Skal finne et fint gjemmested til kontrollen nå. Men han må jo få spilt litt, får jo bruke hd-tven hans :D

tips jeg har brukt til ug frustrere kompiser, forutsetter at du har trådløs kontroll, snu på batteri eller legg en lapp foran kontaktene :p eller ta vekk hele packen :D

Lenke til kommentar
Haha, hadde jo funka det :p Men har lagd en profil til han nå. Eneste han gjør er jo å drepe folk på gta

fattern og:P men ender med at han får juling da...:p

han prøvde skate 2 da, det var morro...spes når han klarte en kickflip, smilte fra øre til øre :D

haha, alltid morsomt med fedre som gamer en gang i blant :D Måtte skrive ut koder til han i går til og med!

Lenke til kommentar
Haha, hadde jo funka det :p Men har lagd en profil til han nå. Eneste han gjør er jo å drepe folk på gta

fattern og:P men ender med at han får juling da...:p

han prøvde skate 2 da, det var morro...spes når han klarte en kickflip, smilte fra øre til øre :D

haha, alltid morsomt med fedre som gamer en gang i blant :D Måtte skrive ut koder til han i går til og med!

sant det, la oss lage gamere ut av de gamle :D

han spiller litt rock band og guitar hero og, men går ikke helt bra :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...