Captaincaos Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg er på utkikk etter en ny SE-telefon. Alle i huste har det og ladere i hus,hytte,bil osv er SE. Gidder derfor ikke bry meg med andre merker. Jeg syns Xperia er for dyr (og stor) og har funnet ut at de to nevnte er de mest aktuelle. Jeg bruker mail og internett relativt mye på mobilen og lurer på om det er stor forskjell på bruken på disse to telefonene. Har en P1i som synger på siste verset,men jeg har vært veldig fornøyd med den. At C905 ikke har touchskjerm er helt klart et minus,men har forstått det sånn at det er en supertelefon. Når det gjeldwer pris er det 400 kr forskjell i G900 sin favør hos Telenor Bedrift. Hva skal jeg velge??? Alle innspill av interesse. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 IKKE kjøp G900! Har den selv. Største drittmobilen eg har vært borti. Den bruker over 5 sek på å åpne noe så enkelt som kalenderen. Og den klikker bare du ser på den! Lenke til kommentar
ceccaaa Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 IKKE kjøp G900! Har den selv. Største drittmobilen eg har vært borti. Den bruker over 5 sek på å åpne noe så enkelt som kalenderen. Og den klikker bare du ser på den! eni.. har nettopp hatt den jeg også... gikk t helvette etter et fall.. meneh den er treg å klikker hele tiden.. savnet SE sitt meny system når jeg hadde den. menyen er helt mongolid:P jeg skal nå kjøpe meg C905 at den ikke har touchskjerm er ikke noe minus nej.. brukte ikke touchskjerm på min G900.. er ikke nødvendig... gå for C905;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå