runsyv Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Bilde av en svane jeg tok tidligere i dag, bildet er etterbehandlet med Silver Efex Filter i Elements hva mener Dere, er dette et bra bilde? Lenke til kommentar
runsyv Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Bilde av en svane jeg tok tidligere i dag, bildet er etterbehandlet med Silver Efex Filter i Elements hva mener Dere, er dette et bra bilde? ingen som har noen kommentarer? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sånn ved første øyekast er bildet litt småmystisk. Men desverre forsvinner mystikken fort, og da er det desverre ikke så mye igjen. Syns du kunne gjort mer ut av komposisjonen her. Det at stjerten nesten berører nedre billedkant virker tilfeldig og lite gjennomtenkt. Så for å være dønn ærlig, tenker jeg at dette er et knipsebilde, som du har gjort litt mystisk/kunstnerisk ved å legge på et filter etterpå. Enten mangler bildet altså en skikkelig ide, eller så må du jobbe mer med å få fram den ideen du eventuelt hadde. Beklager. Men jeg ser på de andre bildene dine at du kan mye mer enn dette Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Syns du kunne gjort mer ut av komposisjonen her. Det at stjerten nesten berører nedre billedkant virker tilfeldig og lite gjennomtenkt. Så for å være dønn ærlig, tenker jeg at dette er et knipsebilde, som du har gjort litt mystisk/kunstnerisk ved å legge på et filter etterpå. Enten mangler bildet altså en skikkelig ide, eller så må du jobbe mer med å få fram den ideen du eventuelt hadde. Slenger meg med på denne. Svaner er jo i utgangspunktet tamme dyr som det er lett å gå rundt og få til en bedre komposisjon til, uten at de flyr sin vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå