SpecTrum Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hei. Har et rart problem. (jeg har ikke hatt det før, og ikke hørt om det) På filmer, serier og noen spill. så har jeg delay på lyden. Med dette mener jeg at lyden kommer etter handlingen. Men i to spill jeg har, så merker jeg ikke delay. Hva kan forårsake dette? Jeg har ikke prøvd å reinnstalere lydriveren på maskinen, dette er fordi at problemet som sagt bare er noen plasser. Så jeg føler liksom ikke at en reinnstallering vil fungere. Noen som har erfaring med dette, og kan gi meg tips? :] Mvh SpecTrum. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Er det .AVI eller lignende som ikke er i synk ? Hvis det ikke gjelder avspilling av DVD-filmer kan du prøve og spille av filmen på en annen PC og se om det skjer det samme der. Det kan være selve filmen som er slik. Du kan også prøve en annen avspiller, VideoLAN eller Media Player Classic Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 jeg er litt usikker på hvordan filer det er, men problemet har jeg og i CSS f.eks. Jeg har prøvd: VideoLan, MPC, WMP, og en spiller som følger med maskinen. samme problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå