Gå til innhold

Hvordan unngå kviser, uren hud osv.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kosttilskuddet hjelper veldig bra på meg: Ren Hud

 

5d9442935f8e54060c4ed8a92e262c77.jpg

 

Brukt det i over 1 mnd og huden min ble tydelig mindre fet/oljete. For å teste, sluttet jeg med det, for ca. 1 uke siden og nå er noen av kvisene tilbake + mer oljete hud. Jeg har svært få, som oftest sånne små, men uansett. Det inneholder kjerringrokk, som har mange fordeler, men også ulemper. Den er urindrivende, øker svetteproduksjonen (merka det om natta, om jeg sov med tjukk dyne) og man blir veldig tørst av det. Jeg drakk 2-3 l vann når jeg gikk på det, alt dette renser kroppen.

Endret av deu
Lenke til kommentar

Hmm stemmer det at ost/melk etc kan gjøre at man får kviser? Har sluttet med melk, men ikke pga kviser.

 

Har hørt at godteri i seg selv ikke gjør at du får kviser. Men at det kan være det lille som skal til for å "dytte" kvisen ut.

 

Jeg bruker Ansiktsvask 2 ganger om dagen og fuktighets krem 2 ganger om dagen (etter jeg har vasket meg - Morgen og Kveld -). Begge to i samme serie fra effaclar. Skal hjelpe mot uren/fet hud.

Pluss at jeg tar sol 2 ganger i uken. Eller bare 1. Har fått farge nå, så tar bare for å opprett holde den.

Lenke til kommentar

Ja altså, er det et skikkelig tilfelle av Acne du har, så vil ikke noen krem, såpe eller ansiktsmaske hjelpe deg. Roaccutan er det eneste svaret da. Jeg var enormt plaget av kviser og gikk på disse sterke pillene i fire måneder. Det er rett og slett en mirakelkur. Gikk fra tusen kviser til helt problemfri hud.

 

Når jeg diskuterer produkter og sånt så er det selvfølgelig med tanke på å bare holde huden ved like, og sørge for at den ser så bra ut som den kan. Da går jeg ut ifra at de som diskuterer ikke har Acne. Det forskjell på å bare ha litt kviser og å ha Acne.

Lenke til kommentar
  • 7 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...