Jann - Ove Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 F.eks en slik høvel: http://www.barbershop.no/productdetails.php?product=242 Baxter har utrolig gode fuktighets og barberkremer: http://www.barbershop.no/produsent.php?id=50 Selv om man kansje ikke vil bytte ut høvelen, så ihvertfall bytt ut skummet/gel-en med noe som ikke kommer fra en trykkboks. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg har hørt at å ta "Steam-badstue" eller vanlig badstue hjelper fordi det åpner porene og renser dem.. Stemmer dette? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 At det hjelper å åpne porene og rense, det er jo ganske logisk. Selv en vanlig dusj åpner porene og renser de til en viss grad. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Lønner det seg å klemme kvisene, og eller skrape dem vekk osv, eller skal man bare la dem være og bruke krem osv? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Lønner det seg å klemme kvisene, og eller skrape dem vekk osv, eller skal man bare la dem være og bruke krem osv? http://www.acne.org/pop.html Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Lønner det seg å klemme kvisene, og eller skrape dem vekk osv, eller skal man bare la dem være og bruke krem osv? http://www.acne.org/pop.html Takker! Må prøves! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Et tips Eriqo: Ta også varm litt varmt vann, også stikker du hodet litt nedi og håndkle over. Dampen renser. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Et tips Eriqo: Ta også varm litt varmt vann, også stikker du hodet litt nedi og håndkle over. Dampen renser. Jeg skal kjøre på og varme varmt vann som du sa! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Åpner porene bra iallefall. Lykke til. Lenke til kommentar
deu Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Dette kosttilskuddet hjelper veldig bra på meg: Ren Hud Brukt det i over 1 mnd og huden min ble tydelig mindre fet/oljete. For å teste, sluttet jeg med det, for ca. 1 uke siden og nå er noen av kvisene tilbake + mer oljete hud. Jeg har svært få, som oftest sånne små, men uansett. Det inneholder kjerringrokk, som har mange fordeler, men også ulemper. Den er urindrivende, øker svetteproduksjonen (merka det om natta, om jeg sov med tjukk dyne) og man blir veldig tørst av det. Jeg drakk 2-3 l vann når jeg gikk på det, alt dette renser kroppen. Endret 31. januar 2009 av deu Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hmm stemmer det at ost/melk etc kan gjøre at man får kviser? Har sluttet med melk, men ikke pga kviser. Har hørt at godteri i seg selv ikke gjør at du får kviser. Men at det kan være det lille som skal til for å "dytte" kvisen ut. Jeg bruker Ansiktsvask 2 ganger om dagen og fuktighets krem 2 ganger om dagen (etter jeg har vasket meg - Morgen og Kveld -). Begge to i samme serie fra effaclar. Skal hjelpe mot uren/fet hud. Pluss at jeg tar sol 2 ganger i uken. Eller bare 1. Har fått farge nå, så tar bare for å opprett holde den. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Ramius linket til to produkter som bedret fet hud, og hudormer i en tråd her om dagen. ZIRH Clay Mask Anthony Deep Pore Cleanser Har ikke prøvd noen av dem, men verdt et forsøk. Jeg skal iallefall prøve ut ZIRH sin. Endret 31. januar 2009 av Erik :-) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hvis noen har sykt mye kviser, så er det best å dra til legen, en i klassen gjorde det. Han fikk antibiotika eller noe lignende, hjelper flott. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Sikkert Roaccutan du mener. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Kan godt hende:) Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Ja altså, er det et skikkelig tilfelle av Acne du har, så vil ikke noen krem, såpe eller ansiktsmaske hjelpe deg. Roaccutan er det eneste svaret da. Jeg var enormt plaget av kviser og gikk på disse sterke pillene i fire måneder. Det er rett og slett en mirakelkur. Gikk fra tusen kviser til helt problemfri hud. Når jeg diskuterer produkter og sånt så er det selvfølgelig med tanke på å bare holde huden ved like, og sørge for at den ser så bra ut som den kan. Da går jeg ut ifra at de som diskuterer ikke har Acne. Det forskjell på å bare ha litt kviser og å ha Acne. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Godt sagt Ramius. Selv har jeg vært litt plaget av kviser, og har brukt et par tuber med Differin (0.1%) Den har hjulpet meg kjempe mye. Endret 31. januar 2009 av Erik :-) Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Ville tro at begge gjorde det. Begge renser porene iallefall, noe som fjerner hudormer. Lenke til kommentar
crestwhite Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 (endret) Krem mot kviser - http://shytоbuy.no Endret 5. august 2016 av crestwhite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå