Rabbid Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Kjöp ödemarka. Langt fra turistattraksjonene og jordvarmen. Haha! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Vil ikke være mulig å kjøpe opp Island uten videre. Dersom det var interesse for det på både norsk og islandsk side kunne Island blitt innlemmet i Norge. Noen annen måte ville ikke fungere. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 La oss heller innlemme Norge i Island. ^^ *ler* Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Kansje det som skulle til for å redde islandsk økonomi? Uansett, det mest tenklige er at Island blir medlem av EU. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Om man kjøper et land, vil man fortsatt sitte igjen med både landet og pengene . Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Om man kjøper et land, vil man fortsatt sitte igjen med både landet og pengene .Lest forrige side av traaden eller? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Er på første siden jeg , har satt opp antall innlegg per side . Litt småtrøtt nå, så jeg leste ikke gjennom alt.. Endret 29. januar 2009 av Svedge Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Vel, dere får velge: Bitcha til EU, eller kompis med Norge. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Norge og EU har da gode forbindelser så det er fullt mulig for Island å få både i pose og sekk. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hehe det hadde vært noe Her er forøvrig en relevant Facebook gruppe (utrolig artig lesning): http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=2347754331 Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Når man kjøper Island betaler man ned den internasjonale gjelden og går inn i union. Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Kan ikke helt se poenget å kjøpe Island. Ihvertfall ikke når de er i den krisen de nå er i. Da vil jo krisen bli overlatt til oss. Mye ressurser har Island heller ikke. Eneste fordelen jeg ser ved å kjøpe Island, er at norsk sone i havet vil bli større, dvs større område for fiske og oljeutborring. Men det hadde vært herlig å få tilbake et gammelt territorium. Gjenstår bare Grønnland og Shetlandsøyene, samt deler av Irland og Skotland Og Jämtland og Härjedalen i Sverige. Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Kan ikke helt se poenget å kjøpe Island. Ihvertfall ikke når de er i den krisen de nå er i. Da vil jo krisen bli overlatt til oss. Mye ressurser har Island heller ikke. Eneste fordelen jeg ser ved å kjøpe Island, er at norsk sone i havet vil bli større, dvs større område for fiske og oljeutborring. Men det hadde vært herlig å få tilbake et gammelt territorium. Gjenstår bare Grønnland og Shetlandsøyene, samt deler av Irland og Skotland Og Jämtland og Härjedalen i Sverige. Ja, glemte dem helt. Viss jeg ikke husker feil, så hadde vi et bittelite territorium i Frankrike også, samt en øy i Karibien. Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 De karibiske øyene du snakker om er jomfruøyene som nå eies av USA. Disse var aldri Norge sine, de var danske. Og Frankrike må du vel mene fra Vikingtida da vikingene plyndret rundt om i Europa, fortsatt så var de vel ikke direkte eid av Norge eller Danmark. Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Mener ikke hele Frankrike :!: Men et knøttlite område ved kysten i nord. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Det som i dag kalles Normandie. Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Mulig det var det. Var ihvertfall en norsk konge som styrte der. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 ja la oss kjøpe nord korea, så kan kim jong være den nye norske kongen..... oh wait Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hallo, det er meg, det er jeg som styrer den skuta vi kaller Norge, jeg er mannen bak gardinen, min jobb er å holde trykket i pengerørene vedlike og siden dere alle sammen har vært såpass eksemplariske borgere de siste par årene så har jeg bestemt at jeg skal gjøre det dere lyster i denne tråden, nemlig kjøpe Island. forvent å se det norske flagget hevet over alltinget i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Når jeg leste denne tråden lurte jeg nesten på om noen putta noe i frokosten min. Særlig siste innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg