9co Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hola. Har et lite problem, jeg har ikke firewire på laptopen! Så jeg lurer på om noen har peil på om det går an å anskaffe en usb til firewire kabel? Er et sony kamera. Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Nei, det går vel neppe. Men du kan vel sette inn et CardBus eller ExpressCard i din laptop og få FW-kontakt. Kortet koster kanskje 3-400 kr. Kontrollér hvilke korttype som passer. Lenke til kommentar
9co Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 takk for svar Men jeg er ikke helt på HW høyde, så om noen vet hva jeg trenger til en dell xps hadde det vært sweeet ! Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det er mange forskjellige Dell XPS. Foreslår du tar kontakt med leverandøren, lokal butikk eller f. eks. komplett.no, og oppgir nøyaktig typebetegnelse. I tillegg til kortet må du ha en FW-kabel, med 4/4 eller 4/6-pins kontakter, avhengig av kortet du får. Det er 4-pins på kamera. Kabelen burde du få for under 100 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå