Gå til innhold

Hvorfor spør folk om CS-keyer?

Anbefalte innlegg

For det første får man kjøpt half life til en hundrings, noe som de fleste 14 tisser trykker i seg av kola og jumbo i løpet av en dag. Når det ikke faller dem inn at det det ikke er lov (spør om keyer i offisielle forum) eller det faktum at det faktisk ikke koster mer en cola og pizza for en ny lurer jeg på om hvem som skal lage ting i fremmtiden, der de eneste vinnerne er cola og grandiosa (muligens også clerasil).

God påske ferie :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe - bra innlegg. :woot:

Cola og grændis blir nok de store vinnerne ja - helt til disse folka finner ut at ingen gidder å lage musikk, spill eller filmer lenger fordi det ikke går an å leve av det. Og da går jo Cola og grændis-produsentene konk også siden en stor brukergruppe ikke lenger har noe å foreta seg foran datamaskinen uten nye programmer...

Det ser forøvrig ut til at digital distribusjon av musikk kommer over i litt kontrollerte former fremover: http://www.itavisen.no/art/1300993.html

Lenke til kommentar

Hmm noen oversatte overkriften min!, er jeg under et slags diktatur her?. Om dere ikke mener overkskriftene mine er bra nokk for dere sendet meg et hardware forum hefte "Veien til den riktige overskrift"

Regner med å få hefte i posten, to virkedager etter postet dato.

Lenke til kommentar

Min erfaring er at folk spør om cd-nøkler til alt slags, spesielt spill som har serverside-nøkkelsjekk. Hvor seriøst dum er det mulig å bli. :roll: Som om en som har kjøpt spillet kommer til å gi fra seg sin dyrekjøpte nøkkel for at warezd00d skal få spilt det online gratis ...

Lenke til kommentar

Jeg syns det er patetisk, uansett hvilket spill det gjelder så burde man for faen kjøpe det selv. Å få alt gratis er naivt og bare dumt. Unnskyld mitt ordspråk, men jeg er ekstremt irritert av dette "problemet" og vil bare si min helt enkle og rene mening om saken.

P.S jeg har faktisk smekket en person p.g.a at han spurte om CS key :yes:

(Å slå ville være litt drastisk)

Lenke til kommentar

I bunn å grunn er det ikke selve nedlastingen i div ftp sider som er skremmendet, det er det at de faktisk ikke forstår grenser lenger. De er faktisk fantasitsk naive, å spørre etter en cd-key på et offisielt forum er som å spørre Rema om du kan få pølsene, men de kan selvsagt behlodet posen de ligger i. De har rett å slett mistet helt forståelse for mitt og ditt

Lenke til kommentar

Veldig godt poeng, Sim

Den siste sammenligningen din fikk meg til å tenke. Skal egentlig ikke være så tøff i trynet sjøl da jeg ofte "tester før jeg kjøper" :oops: Men jeg ender alltid opp med original utgaven til spill jeg liker. Skulle nesten tatt et bilde av sofaen ved sina meg, gidder ikke rydde ofte så den er full av notater, dvder og spill etuier ol. :)

Btw, TST, greit at du endra topicen, blei forvirra i starten jeg og, men skriv heller "CD-key" enn "CS-key", hehe

Lenke til kommentar
Hmm noen oversatte overkriften min!, er jeg under et slags diktatur her?. Om dere ikke mener overkskriftene mine er bra nokk for dere sendet meg et hardware forum hefte "Veien til den riktige overskrift"

Regner med å få hefte i posten, to virkedager etter postet dato.

Og hva var den originale overskriften? (Bare nyskjerrig jeg altså...!)

Lenke til kommentar

så så, skulle vi sette fingeren på alle dine skrivefeil, hadde vi aldri blitt ferdige her :p

bare for å tilføye litt ang. tråden; det lages utrolig mange spill som er en total rip-off å kjøpe for 500,-. Spill som UT2k3, Splinter Cell, Deus Ex og andre kvalitetstitler lider ikke av piratkopiering i like stor grad, pga at folk vet dette er spill som faktisk folk har JOBBET med i mer enn bare et par måneder. Det samme gjelder musikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...