amanda-lovise Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 åjo da . æ veit fleire japanske nætt sie å nætt sie man lærer japansk ^^ hær e 2 sie man lære japansk da(^-^) japanese-oline.com og animenord.com (norsk sia) animenord.com e åsså ei forum sia ('-^) leite åsså ætter en vænn som like japansk som blir 13 år i 2009 såm æ kan snakke me ;D Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 www.freejapaneselessons.com - Honto arigatou sier man da Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Kanskje du skulle startet med å lære en av de to norske målformene våre? Ellers: det er kanskje litt vel optimistisk å tro at man skal kunne lære et språk utelukkende over nettet. Språk er jo kommunikasjon, og nettsider er ganske enveis. Selv nettfora og skype duger lite alene. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Det blir meget overfladisk og kursorisk hvis du kun lærer tilfeldige fraser og ord via nett uten system. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg har hørt flere anbefale programmet Rosetta Stone. Lenke til kommentar
WD- Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Rosetta stone, pimsleur. Også har man de klassiske lærebøkene "Genki" (I & II). Selv bruker jeg "Japanese the Manga Way", som fokuserer veldig på dagligtale framfor bokspråk. Hørt mye bra om "Japanese in Mangaland." For å lære skrifttegnene er Heisigs serie: "Remembering the Kanji" ideell. For de som er litt mer hardcore finnes det mange tips på http://www.alljapaneseallthetime.com. Disse læremateriellene er riktignok på engelsk. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Genki I og II, og Heisigs bøker kan jeg absolutt anbefale! Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Tja. http://www.iknow.co.jp <- Også på Engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå