Gå til innhold

Ipod -Tuch Fungerer ikke?

Anbefalte innlegg

Hei jeg kjøpte meg en ny ipodtuch fra mpx.no men jeg tror jeg ikke får den til og virke... Jeg har lasta ned Itunes 8 og bruker usb 2.0 men jeg kommer ikke lengere en til der det kommer et bilde av en usb ledening og itunes.. er helt ny på dette her men kunne gjærne vert fint med fort hjelp. tenker jeg ringer apple support i morgen og hører med dem. :dontgetit: Hvis det er noen som vet hva som er feilen så hadde det vert fint. Foresten den kommer ikke opp i windows hører ikke sånn pling eller noen ting. Jeg har prøvd med en anen ipod kabel og en anen data ingen ting fungerer.. vet ikke hva jeg skal gjøre..

Takk for alle eventuelle svar.. Fint med hjelp skapt!!:O

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde noe av det samme problemet selv... Har du prøvd å lade iPoden på ps3 eller noe sånt?? Min iPod ville ikke lade første gangen på den bærbare. Bare på ps3'en som tydeligvis hadde sterkere strøm :). Fikk det til å funke etterhvert, men vet ikke om du har det samme problemet :w00t:

Endret av Mariofrans
Lenke til kommentar
Hei jeg kjøpte meg en ny ipodtuch fra mpx.no men jeg tror jeg ikke får den til og virke... Jeg har lasta ned Itunes 8 og bruker usb 2.0 men jeg kommer ikke lengere en til der det kommer et bilde av en usb ledening og itunes.. er helt ny på dette her men kunne gjærne vert fint med fort hjelp. tenker jeg ringer apple support i morgen og hører med dem. :dontgetit: Hvis det er noen som vet hva som er feilen så hadde det vert fint. Foresten den kommer ikke opp i windows hører ikke sånn pling eller noen ting. Jeg har prøvd med en anen ipod kabel og en anen data ingen ting fungerer.. vet ikke hva jeg skal gjøre..

Prøvd å slå den på? den lille knappen på toppen av ipod'en.

Du får beklage hvis spørsmålet er for dumt.

Ca2

Lenke til kommentar

Prøvd å slå den på? den lille knappen på toppen av ipod'en.

Du får beklage hvis spørsmålet er for dumt.

Ca2

Nei det var ikke dumt spørsmål men jaa jeg har prøved det jaa. Mene den registreres jo ikke på pcen så skal det skje noe på ps3 en min daa??? :p

Hadde noe av det samme problemet selv... Har du prøvd å lade iPoden på ps3 eller noe sånt?? Min iPod ville ikke lade første gangen på den bærbare. Bare på ps3'en som tydeligvis hadde sterkere strøm :). Fikk det til å funke etterhvert, men vet ikke om du har det samme problemet :w00t:

Neei men prøver det når jeg kommer hjem til meg selv i daag :p er oss pappaen min nåå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...