Johsse Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hei, jeg har et problem! Det dreier seg om et Asus M3N-HT Deluxe hovedkort med innebygget HDMI og et Tatung 32" LCD-TV V32MCAK. Jeg får verken bilde eller lyd, og den medfølgende driveren for HDMI lyd ble innstallert i fra driver CD'en til hovedkortet. Kan noen hjelpe meg, i såfall hadde jeg vært evig takknemlig! MvH Johsse Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg bruker ATis kontrollpanel for å koble til med HDMI, er vel noe av det sammed med nVidia. Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Jo det er det nok, men finner ikke et eneste kvist om verken å velge den andre skjermen. Eller i det heletatt noe om å kunne sende signaler til den andre skjermen.. Da jeg brukte VGA kabelen så fikk jeg opp, "Kingston Technology K-900 (PC Skjermen) + Tatung 32" LCD-TV" i nView-skjerminnstillingene. Det skjer ikke lengre, nå står det bare "Kingston Technology K-900 + TV" =( Need help please =( Endret 31. januar 2009 av Johsse Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ta noen skjermbilder av når du er inne på kontrollpanelet. Bruker du ATi eller nVidia? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå