Nailer Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ja folkens. The time is nigh! DoW 2 multiplayer beta for alle på Steam! Go get it! (Etter jeg er ferdig med å laste vel å merke!) Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) DoW 2? Nå må jeg tenke... EDIT: Dawn of war, så klart! Endret 29. januar 2009 av kjermy Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Trikset er at de som bryr seg, de vet hva det er snakk om =) Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hvis du er ute etter noen å spille med: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1064621 Lenke til kommentar
Jext Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det spillet her MÅ dere prøve om dere har noe som helst interesse av RTS sjangeren. Etter å ha spilt det vanvittig mye i 2 dager er dette et garantert kjøp for min del. Jeg elsket Company of Heroes pga mye av nyskapenheten innen taktikk og fokus på selve fightingen og units, istedenfor basebygging og macro. Dette spillet tar konseptet til et nytt nivå, og får meg til å sitte klistret til skjermen fra starten av matchen. Rasene er veldig varierte i forhold til styrker og svakheter, og det er mange muligheter for effektive taktikker med hver av de. Hero units gir også mer variasjon i forhold til dette, siden de kan oppgraderes med diverse utstyr og abilities i løpet av kampen. Skal ikke si så mye mer, men om du har steam er dette spillet bare et par museklikk unna. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Installerte det i går.. Ganske bra, liker cover systemet Det tar jo ganske lang tid å søke etter et spill tho Endret 30. januar 2009 av Undesired Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå