ATHLON XP Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Helt enig jeg å Jaa! Men AMD'en min ruler ikke gata, det er jeg. Men den ruler dataen min! Ok! DUM SPØK, men har ikke såve skykkeli på 1 uke! :-? Hva i h***** har AMD greia mi med Big brother å gjør?? Jeg vil si Off topic Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Har ikke sett 1 sekund av årets big brother! (heldighvis) Fakta, har ikke hørt sangen eller noen ting.... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Har ikke sett 1 sekund av årets big brother! (heldighvis)Fakta, har ikke hørt sangen eller noen ting.... du må ha "u" isteden for you da ser heller INGENTING på bb Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 gjennomsnitts alderen i år er nok rundt 40. BOOORING!! Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Har ikke sett noe BB Hadde sikkert kommet til å switche innom en gang hadde det ikke vært for TV-Nordvest`loop TV, De sender de samme programmma hele tiden . Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Altså, det er en gjeng med idioter i et hus som prater, røyker og en sjelden gang tar en liten sving i senga. Det sier seg selv. DET SUGER! Det var nå min mening da. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 BB=Boring Beyond Defenition..... JA, det suger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå