|DevilBoy| Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Kunne jeg få deres mening om big brother Min er at det suuuger Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Min er at det suuuger Helt enig!!! Enig jeg og! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Kunne jeg få deres mening om big brother Min er at det suuuger min mening er at det suger når folk er så frekke å stjeler min avatar. det HATER (sorry caps lock) jeg... bare å fjerne. jeg har copyright bb suger forsåvidt. men dette suger enda mer fjern! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Haha.. avatartyv! Var en som tok min på den måten tidligere også.. Uten å kopiere bildet, og uploade på sin egen server, men å kibbe det rett fra min side.. slike ting gjør meg argh PS. Var ikke denne avataren, siden denne er fri for alle (gamespy) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Haha.. avatartyv!Var en som tok min på den måten tidligere også.. Uten å kopiere bildet, og uploade på sin egen server, men å kibbe det rett fra min side.. slike ting gjør meg argh PS. Var ikke denne avataren, siden denne er fri for alle (gamespy) hehe. enig bare å fjerne og finne sin egen dette er irriterende.. ingen på forumet som skal ha samme avatar. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 dette er irriterende.. ingen på forumet som skal ha samme avatar. Nope.. det er irriterende og forvirrende osv osv osv :-? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 dette er irriterende.. ingen på forumet som skal ha samme avatar. Nope.. det er irriterende og forvirrende osv osv osv :-? så riktig så riktig andreas (det var det du het ikke sant? Jeg er flink . husker det fra navne-tråden som seff var laget av meg ) Lenke til kommentar
Gef Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Selve konseptet Big Brother begynner å bli litt gammelt og kjedelig...lei av hele greia. Synes at de sulle avsluttet konseptet etter første året mens leken var god Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 så riktig så riktig andreas (det var det du het ikke sant? Andreas it is Ja, du er flink Jens Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Helt enig!!! Einig eg og!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 NEI TIL NYNORSK & BB Å avatar tyver! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Tipper at seer tallene er bare rundt 10.000 - 50.000 i år... Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 NEI TIL NYNORSK & BB Å avatar tyver! Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Det er JAMMEN kjedelig. Men så hjelper det ikke på at de personene som er der er stygge og GØRR kjedelige heller. UT med BB. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Det er det største dritt programmet som sendes på tv. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Big Brother? Aldri sett på, og har ikke planer om det heller... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Helt enig jeg å Jaa! Men AMD'en min ruler ikke gata, det er jeg. Men den ruler dataen min! Ok! DUM SPØK, men har ikke såve skykkeli på 1 uke! :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå