Gavekort Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Nå har Microsoft tatt sitt siste skudd, eg er svært skeptisk til det nye Microsoft, så om Windows 7 blir nok ein tabbe så blir det boikott av all ny software fra Microsoft i ein lang periode. Da blir det Windows xp og Linux. Kommentarer? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Nå har Microsoft tatt sitt siste skudd, eg er svært skeptisk til det nye Microsoft, så om Windows 7 blir nok ein tabbe så blir det boikott av all ny software fra Microsoft i ein lang periode. Da blir det Windows xp og Linux. Kommentarer? påstanden at W7 blir en flopp er enda tidlig å konkludere, som aktiv vista/linux bruker en stund nå har jeg testet W7 i snart en måned og er storglad. er faktisk imponert av W7 så langt, men som sagt er det fort tidlig å konkludere noe. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hva mener du med "det nye Microsoft"? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Selvfølgelig, eg konkluderte ikkje, eg sa korleis eg ville reagere om det skulle bli nok eit søppel. Eg sitter nå med eit 15 minutters gammel Win7 i dualboot og eg er temmeleg nøyd, men det er da det lille ordet "beta" kommer inn, eg håper ikkje at Microsoft putter inn masse avanserte search-indexers o.l Hva mener du med "det nye Microsoft"? "Det nye" er eit antonym for "det gamle" Eg tenker på slik Microsoft er nå for tiden, synes Microsoft har gått ned i kvalitet (nokko som selvfølgeleg er ein personleg meining). Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Selvfølgelig, eg konkluderte ikkje, eg sa korleis eg ville reagere om det skulle bli nok eit søppel. Eg sitter nå med eit 15 minutters gammel Win7 i dualboot og eg er temmeleg nøyd, men det er da det lille ordet "beta" kommer inn, eg håper ikkje at Microsoft putter inn masse avanserte search-indexers o.l det er klart, om sluttproduktet blir like bra som beta gjenstår å se, men med EU's idiotiske saksmål mot MS kan prisen til W7 gå opp flere hundre kroner om dette saksmålet rammer MS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå