b@m Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hei! Jeg har en Acer Aspire one (versionen med 120gb hd, og 1gb minne). Vurderer å utvide minne til 1,5gb (maks så vidt jeg har skjønt?), men er litt usikker på hvilken minnebrikke jeg skal kjøpe. Kikka litt på komplett, men fant bare 1gb brikke som passet til aspire one. Noen som vet hvor jeg får kjøpt en minnebrikke på 512 som passer i min aspire one? Eller kan jeg evt bruke 1gb brikken? håper noen kan hjelpe:) Lenke til kommentar
War Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Slenger meg på her, har 512mb utgaven, tegner med at jeg kan kjøpe 1GB da. Siden man mister all garanti og pcen skal sendes til kina for å bytte ram , betyr dette at man må demontere 300 deler? Eller at de som lager den er firkantet. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ser veldig enkelt ut Lenke til kommentar
War Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Superteit, de kunne bare laget et hull! Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hei! Jeg har en Acer Aspire one (versionen med 120gb hd, og 1gb minne). Vurderer å utvide minne til 1,5gb (maks så vidt jeg har skjønt?), men er litt usikker på hvilken minnebrikke jeg skal kjøpe. Kikka litt på komplett, men fant bare 1gb brikke som passet til aspire one. Noen som vet hvor jeg får kjøpt en minnebrikke på 512 som passer i min aspire one? Eller kan jeg evt bruke 1gb brikken? håper noen kan hjelpe:) Når du skal oppgradere minnet bør du gå for transcend, nanya, samsung. Det er dem som Acer offisiellt støtter. Dersom du vil ha satt i minne og fremdeles ha garanti på maskinen trenger du ikke sende den til kina Er masse verksteder i Norge som kan ta dette for deg. Hvor bor du? Bare i rogaland vet jeg om 3 verskteder som kan ta garantirep, jeg jobber på 1 av dem. Ta en kikk her: http://acer.no/acer/service.do?LanguageISO...;CRC=3593596403 Der er en liste over verksteder som kan oppgradere minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå