tyraltus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 har kjøp meg en toshiba regza 47" den fungerer fint, men det er et problem. jeg kan se en gjennomsiktig toshiba logo som "seiler" over skjermen når jeg ser tv (digital fra get, hvis det skulle ha noe og si..) ganske irriterende og jeg har ikke funnet noe om det i manualen.. vender meg til dere i håp om hjelp.. Lenke til kommentar
Wolla Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 hørtes utrolig rart ut. har logoen "seilt" rundt på skjermen fra dag 1? har tven tatt noen form for skade? hvis du lastet opp et bilde hadde det sikkert vært lettere å forstå hva det egentlig er Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Kan det være en slags skjermsparer mede softwarefeil? Lenke til kommentar
tyraltus Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 det er bare når jeg kjører digital tv det vises.. riktignok meget svakt i bakgrunnen, men tydelig nok.. det skjer ikke med analog tv og heller ikke når jeg kjører dvi fra pc`n.. kan virke som det er en slags screen saver som skinner igjennom.. takker for svar.. Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Tviler på at det er et reklametriks fra Toshiba:). Det høres ut som en screensaver som ikke helt oppererer som den skal. Ta kontakt med forhandler, eller Toshiba. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hvis du bruker scart fra Get-dekoderen så kan du prøve å bytte scartkabel (til en bedre). Lenke til kommentar
tyraltus Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 byttet scart til en annen jeg hadde liggende fra claes ohlson (bedre? er det mulig..?), og problemet forsvant.. herlig!! mange, mande takk Mr D.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå