Bob_3 The Builder Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Magnusbe: F*** u. Nå hadde jeg delvis orden på økonomien min, men det blir vrient nå. Sender de separat? Edit: Merker de pakka med full verdi? Jeg kunne alltids lett det opp selv, men er for opptatt med shoppinga. Og hvis du har bestilt, så har du vel svaret? Endret 2. februar 2009 av Bob_3 Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Magnusbe: F*** u. Nå hadde jeg delvis orden på økonomien min, men det blir vrient nå. Sender de separat? Edit: Merker de pakka med full verdi? Jeg kunne alltids lett det opp selv, men er for opptatt med shoppinga. Og hvis du har bestilt, så har du vel svaret? Eg kom under 200,-, men eg tippar dei sender i ein pakke og er ærlege ;-) Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Indie-filmskaper meg i rumpa. Forbanna kapitalist. Men den er grei, da skal jeg leke litt med handlekurven(e) her, og snart bli den stolte eier av noen fete t-skjorter. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Knall bra guide. Kevin Smith er en av mine favoritter. Btw: Kevin Smith skal lage en film med Bruce Willis nå. Sånn som han prata om på An Evening With Kevin Smit 3. http://www.slashfilm.com/2009/03/02/kevin-...ouple-of-dicks/ Endret 4. mars 2009 av Exclusive Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Spennende lesning. Stiller meg uhyre skeptisk til at Smith ikke skal skrive manus. Det er tross alt der styrken hans ligger. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Spennende lesning. Stiller meg uhyre skeptisk til at Smith ikke skal skrive manus. Det er tross alt der styrken hans ligger. Ja. Stussa litt på det jeg og, men han kommer vell til og ta noen få rewrites selv. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Har ærlig talt ikke så stor tro på filmen, men å dømme etter noen få rykter blir litt tynt. Han er jo ingen stjerne-regissør, han bare skriver fantastiske manus med fantastiske karakterer. Lurer på når(og om) Red State kommer. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Tror nå uansett det blir en viss kvalitetssikring selv om han ikke sørger for manuset selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå