halxiz Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Hei. Jeg skal kjøpe meg ny PC men har absolutt ikke noe peiling på PC-er. Jeg skal bruke den til å surfe på internett, musikk(mye), MSN(og lignende), instalere CS; 1.6? Ikke mye gaming, men kanskje litt. Trenger hjelp litt fort! Helst ikke over 5000 men kan gå til 6000. 2 GB RAM? Helst over 15" Har sett litt på denne: Trykk Her! har litt lyst på HP men har hørt at de ikke er så bra... Endret 30. januar 2009 av halxiz Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 What? Hvor har du hørt at HP ikke er bra? HP er verdens største PC leverandør, og det er jaggu grunn til det også... Men da det kommer til en god og funksjonibel PC syns jeg du skal se litt på Acer og billigere HP modeller. Hold deg unna integrerte skjermkort uansett hva du skal bruke den til. Den Toshiba PCen er helt ok til din bruk. Lenke til kommentar
halxiz Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 What? Hvor har du hørt at HP ikke er bra? HP er verdens største PC leverandør, og det er jaggu grunn til det også... Men da det kommer til en god og funksjonibel PC syns jeg du skal se litt på Acer og billigere HP modeller. Hold deg unna integrerte skjermkort uansett hva du skal bruke den til. Den Toshiba PCen er helt ok til din bruk. Thanks man! Vurdere å kjøpe PC i mårra. Lenke til kommentar
halxiz Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Noen flere som har lyst til å si sin mening eller gi tips til hvordan PC jeg burde kjøpe??? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 hva med en Lenovo 3000 N500 kjøer vertfall the sims 2 og cs uten problemer Lenke til kommentar
Patience Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Brukerkonto inaktiv Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Slettet av brukeren Endret 6. mars 2009 av omaha Lenke til kommentar
halxiz Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 hva med en Lenovo 3000 N500 kjøer vertfall the sims 2 og cs uten problemer Takk for tipset. Har snakket litt med en jeg kjenner som kan litt data, og han sier at det er en bra data. Ellers? Noen som har lyst til å si sin mening? Lenke til kommentar
Brukerkonto inaktiv Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Slettet av brukeren Endret 6. mars 2009 av omaha Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Dette er noe av det beste tilbudet i den prisklassen tror jeg. Denne er heller ikke så ille. For å få et bedre skjermkort feks HD 3650 må du opp i minst 6500,-. Endret 30. januar 2009 av jornboss Lenke til kommentar
halxiz Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Takk alle sammen for hjelp! Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 gå får lenovoen du Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 er hp dv5-1145 bedre enn lenovo n500 tror dere? nei? Lenke til kommentar
Brukerkonto inaktiv Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Slettet av brukeren Endret 6. mars 2009 av omaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå