Pantera80 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Elektrikeren har overfakturert meg! Hans timeliste stemmer overhodet ikke overens med mine egne notater. Underveis i prosessen har jeg notert når jeg har snakket med han, hva som har blitt sagt etc. For eksempel, første dagen han kom for å jobbe kom han klokken 10 og dro igjen før 14:30. Likevel har han skrevet opp 7,5 timer. Noen som har erfaringer med dette, eller tips om hva som bør gjøres? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Prøvd å snakke med fyren? Lenke til kommentar
banjo ulf Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Kan hende han har tatt med kjøring til og fra, 1 time der. Så har han kanskje tatt med en time med kjøring for å handle matrialer. Dette er ganske vanlig praksis, tro det eller ei, du får nesten ringe han å høre. Avtalte dere noe pris på forhånd? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Man kan fint fakturere for kjøring til og fra etter hva jeg kjenner til. Du burde ringe og høre som folk sier, gjerne be om en mer spesifisert faktura feks? Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Stemmer det resten oppe sier.. Mye arbeid en elektriker skal ha betalt for, ikke bare snekre kabler, planlegging, materialer, godkjennelser etc.. Letteste ville nok vært og ringe og snakke med han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå