steelplix Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hei! Tengte jeg måtte legge ut eg bilde her jeg også. Jeg er ganske grønn innen fotografering. Kjøpte kamera'et for ca. ei uke siden. Jeg tengte å gå en liten tur, så jeg tok med meg kameraet og gikk. Bildet er tatt med Nikon D80 og Nikkor 18-105mm VR EXIF: Blender: f/5 Lukkertid: 6 sec ISO: 200 Focal lenght: 50 mm Fyr løs;) -Asbjørn Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg vet ikke helt hva som er meningen med bildet. Har du med vilje prøvd å få til den "effekten" eller? Men ut i fra det jeg ser her er fokusen noe du må satse på. Det er ikke et spesielt fokus punkt, men bare mye bevegelse og uklare ting i bildet. Jeg blir egentlig litt svimmel, men som sagt så vet jeg jo ikke hva du mener med bildet, om effekten er ment slik eller ikke. Det er også et par hvite/røde prikker i bildet som ikke egner seg så godt. Jeg synes fargene passer godt dog. Men øvelse gjør mester så bare stå på! Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Det er en hvit prikk midt i bildet... Lenke til kommentar
laurell Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Bildet er alt for stort, les retningslinjene, lengste siden skal ikke vær mer en 1280x. Bildet er igrunn ikke noe å se på, bare mange uklare strå,i tillegg er som sagt en lys prikk midt på bilde som fanger all oppmerksomhet. Fargen kan kanskje funke, men uansett lykke til videre med fotograferingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå