Gå til innhold

Hva skal jeg velge - vanlig Sony Vegas eller Platinum-versjonen

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Hei!

Jeg har nettopp lastet ned trial-versjonen til Sony Vegas versjon 9. Tidligere har jeg kun redigert i Windows Movie Maker (brukt noe Arcsoft også), men jeg har lyst til å ha noe mer avansert.

Etter bare å ha titta litt på versjon 9, ser jeg at det er mye kult her jeg ikke har hatt tidligere, men jeg tenker at det må da også finnes mer?

Spørsmålet er enkelt og greit: Bør jeg gå for vanlig Sony Vegas eller Platinum-versjonen? Får jeg mer for pengene med sistnevnte, selv om jeg ikke kan filme HD(Har canons fs100).

Blir ikke Platinum-versjonen for avansert for amatører som meg,selv om jeg har redigert en god del nå med movie maker?

Så vidt jeg har skjønt på dette forumet, bør jeg iallfall holde meg unna Pinnacle.

Håper dere kan hjelpe meg.

Holla

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte Vegas 9 Platinium før jul. Har nok litt høyere terskel en f.eks Studio. Men etter å kastet bort et ukjennt antal kvelder på sistnevnte i ulike versjoner var valget enkelt.

Platinium versjonen av Vegas er vel ikke mere avansert, men inneholder lit mer stæsj. Har ikke fått sett så mye på forskjellene. Prisen er "ubetydlig" høyere høyere.

Evenz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...