rottweiler Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 som topic sier så lurer jeg på mange spill av csi versjoner det er,og hvem er gammlest til nyest?noen som vil rangere dette for meg? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Et kjapt søk på "CSI game" i Google tok meg til denne siden: CSI Gamer Ellers for å besvare ønsket ditt: CSI: The Game CSI: Dark Motives CSI: Miami CSI: 3 Dimensions of Murder Har spilt alle fire og de byr på en god utfordring. Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Et kjapt søk på "CSI game" i Google tok meg til denne siden: CSI Gamer Ellers for å besvare ønsket ditt: CSI: The Game CSI: Dark Motives CSI: Miami CSI: 3 Dimensions of Murder Har spilt alle fire og de byr på en god utfordring. kan det stemme at man for CSI.4.Hard.Evidence og csi newyork? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 3 støtende innlegg/bilder (o.l.) fjernet fra tråden. Samt "quotes" eller kommentarer til disse. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jada, bare at CSI 4 er kun til XBOX og CSI: NY er annonsert. Du kan lese alt om dem i den sida jeg linket til. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 CSI4 er også til PC, til WII også. Spilt gjennom det på PCen. CSI NY er kommer ut, kun til PC tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå