julepynt Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpt neoprene (e.l. som brukes til isolasjon rundt kjølere og sånt). Skal nemlig grave ned 7,6m kobberrør i hagen, og da blir det kaldt.... Edit: Skirveleif Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 lurer vel egentlig på det samme da jeg skal gjenomføre mitt gale projekt med fryser-kjøling..... Lenke til kommentar
AURORA Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 prøv en rørlegger,eller byggvarehus Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 fungerer denne her? EDIT: Mongo link. www.clasohlson.no Skal være i Hus, hjem og hage Baderom og VVS Rør, slanger og koblinger Pakninger og tetningsmidler Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Ville prøvd en rørlegger først, hvis ikke kan du prøve en klimaanlegg instalatør om du har en i nærheten.. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 wtf, blir "mong o" omgjort til ******? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Netconnection har neoprene kit for isolasjon rundt vannblokk. Ellers funker den rør/slange isolasjonen de har hos clasern fin fint. Du kan selvfølgelig spørre etter armaflex hos rørleggeren, men den koster flesk. Lenke til kommentar
realace Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hei! Kontakt en dykkerbutikk.. de fleste tørrdrakter bruker neoprene slik at de har stoff for å lappe de.. du kan vel ende opp med å få noe stoff også av vraket drakter.. Mvh Realace Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå