Con Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Var ute og gikk tur i dag og kom over det stedet her. Det var helt sikkert ett koselig sted for matpakken en gang i tiden Ble litt kornete, men jeg synest egentlig ikke det gjør noe. Slakt i vei F8 1/20 ISO 400 Endret 29. januar 2009 av Con Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Det var et fint bilde,er noe ved det men klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er... Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Har samme følelsen, men jeg tror jeg klarer å sette fingeren på det.. Vinkelen inn mot motivet er for lav... Tror jeg... Men det var en ganske herlig mystisk stemning. Passe mye støy. Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Zoomet litt ut og gåd nærmere kanskje? Savner litt mer dybde følelse, men funker sånn også. Lys og farger funker veldig bra. Edit: er nok de trærne i bakgrunnen som blir for tett, men er vel ikke så my du kan gjøre med det vil jeg tro. Endret 29. januar 2009 av -¤Zen¤- Lenke til kommentar
Con Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Trærene er nok ikke så mye å gjøre med nei Får heller ikke gått nærmere grunnet benken sto oppå en liten haug der, og jeg sto i stien ned til det. Gikk så nærmt jeg klarte å komme med stativet. Lenke til kommentar
gorida Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 herlig og magisk. får meg til å tenke Tolstoj. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Absolutt et interessant motiv, selv om du ikke traff helt her. Håper du har muligheten til å komme tilbake og eksperimentere videre. Noen ganger må man innom mange ganger før det sitter. Trærene er nok ikke så mye å gjøre med nei Får heller ikke gått nærmere grunnet benken sto oppå en liten haug der, og jeg sto i stien ned til det. Gikk så nærmt jeg klarte å komme med stativet. Hva med å gå bakover og øke brennvidden. Kunne det være noe? Tom Lenke til kommentar
Con Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Tenkte jeg skulle ta meg en tur opp igjenn en dag ja. Litt tidligere på dagen for litt mer lys kanskje Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Tenkte jeg skulle ta meg en tur opp igjenn en dag ja. Litt tidligere på dagen for litt mer lys kanskje Jeg må si jeg likte motivet, jeg ville tatt bildet på kveldinga / natten men med stativ og lang eksponering, du får fort ett fargestikk men det må du bare justere bort, dette motivet syns jeg passer i en mørk kvelds stemning. Vignetteringen på dette bildet var foresten veldig viktig tror jeg, får meg til å tenke askeladden (disse dukke filmene som gikk på NRK i gamledager.) Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Synes du har tatt et nydelig bilde,bra motiv ,lyset fremhever benken mot bakgrunnen,det som forstyrrer er nok greina til venstre,hvis du kan få flyttet den lenger ut mot venstre,alså om det er mulig å gå ltt lenger mot høyre,hvis du skal dit igjen da,vel å merke. Lykke til! Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Oi Jeg glemte sukkeret. Jeg liker motivet veldig godt, stemningen er genial. <-- den musikken passer (første minuttet i det minste ) Lenke til kommentar
aspic Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 "Den siste rasteplass". Lenke til kommentar
Con Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg må si jeg likte motivet, jeg ville tatt bildet på kveldinga / natten men med stativ og lang eksponering, du får fort ett fargestikk men det må du bare justere bort, dette motivet syns jeg passer i en mørk kvelds stemning. Får ta noen bilder på vei opp på fjeller (lyst) og noen på vei ned igjenn (mørkt) og så se hva som blir best. Kanskje bære med meg noen lys og litt stasj Fikk mange idèer nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå