ninirg Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Har hatt problemer over lengre tid ved at det trådløse nettet hjemme til stadighet faller ut. Har dlink modell DIR-655, realativt ny. Har sjekket litt og det ser ut som om jeg burde laste ned firmware fra dlink.no. Problemet er bare det at jeg ikke vet hvilken firmware jeg skal laste ned fra FTP-serveren. Det står også på siden at man ikke skal oppgradere over det trådløse nettverket... Hvordan gjør jeg det da?? Veldig takknemlig for alle svar! Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Siste firmware finner du her. Grunnen til at du ikke skal oppdatere via det trådløse nettverket er at de ikke alltid er like stabilt, pcen kan slå seg av osv. Om dette skjer under oppdateringa av firmwaren, kan routeren bli skadet, og blir den det ryker garantien. Du må koble deg til routeren med kabel, for å så oppdatere firmwaren. NB! Ta kopi av innstillingene på routeren før du oppdaterer. Disse blir slettet ved oppdatering. EDIT: Du kan forresten oppdatere firmware direkte i routeren, men jeg har aldri prøvd dette. Endret 29. januar 2009 av Glenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå