f.HiTmAn Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Kjøpte forleden 2 stk 4850 kort fra amentio, som eg skulle kjøre i crossfire. Oppdaga at det ikke fulgte med crossfire Bro(kabel) som går mellom kortene. Hvor får eg kjøpt denne broen, finner jo ikke den noen plass i prisguiden Mhv hitman Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Det er helt sikkert noen her på forumet som har en bro til overs som de kan sende deg for et par kroner. Husker ikke om butikker solgte det, men om du tar kontakt med noen webshops så kan sikkert noen av de sende en bro til deg. Hadde vel kontaktet amentio, siden CF bro bør følge med kortene. Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Ja det var litt merklig pga eg kjøpte jo de to kortene som stod på "spilleren" her på hw.no Burde kanskje skrivet at dette ikke fulgte med, skaper en del irritasjon. Lenke til kommentar
ferale74 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ja det var litt merklig pga eg kjøpte jo de to kortene som stod på "spilleren" her på hw.noBurde kanskje skrivet at dette ikke fulgte med, skaper en del irritasjon. Ja 'f.HiTmAn' nå sitter du jo bare noen meter ifra meg, så skal hjelpe deg å sende de en klage mail!!! Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Hehe ja, men føler duh ikke har kompetanse nok til å hjelpe meg med dette du kommer tross alt fra osterøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå