Wubble Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hei. Jeg har 2 lydutganger på PCen, en sånn vanlig grønn, og en spdif. Er det mulig å få surroundlyd til anlegget fra det? Har hørt at det går an å få til surround med spdif, og at det ikke går an, vet ikke hva jeg skal tro. Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hei. Jeg har 2 lydutganger på PCen, en sånn vanlig grønn, og en spdif. Er det mulig å få surroundlyd til anlegget fra det? Har hørt at det går an å få til surround med spdif, og at det ikke går an, vet ikke hva jeg skal tro. Du kan få surround via SPDIF. Du må gå inn i lydmenyene dine og aktivere surround lyd. Deretter er det bare å koble en coax fra SPDIF bøssingen på PCen, så er du igang. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Kan jeg koble en koax rett innpå SPDIF? Trenger jeg ikke en som gjør den om? Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 De fleste pcer har vel TOSLINK (optisk) (eventuelt Coax) som bruker SPDIF-protokollen for å sende lyd til stereoen. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Til stereo? Da får jeg ikke surround lyd? De fleste koaxialkablene har vell sånn som stikker ut på enden, så jeg ikke får puttet den inni SPDIF-utgangen, men er vell bare å spør på butikken så finner de frem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-bb8tEVpY Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Til stereo? Da får jeg ikke surround lyd? De fleste koaxialkablene har vell sånn som stikker ut på enden, så jeg ikke får puttet den inni SPDIF-utgangen, men er vell bare å spør på butikken så finner de frem? Om kabelen er lik vet jeg ikke, men pluggene som blir brukt til koaxiale kabelen likner hvertfall på RCA "støpsler". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå