Gå til innhold

Finne en person

bkf_94

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Vet nok ikke hvordan du skal få det til, utenom å hacke databasen til operatøren hans og finne levrandøren der. Vil bare legge til at om du skulle prøve, så kommer du med 98% sikkerhet til å bli tatt.

Hva skal du med nummeret uansett? :p

Lenke til kommentar

Alle får meg til å høre ut som en psycho :p

Det er en venn jeg ikke har møtt på lenge så fikk jeg tlf nummeret men når jeg ringer så kommer det ''abbonomenten kan ikke nåes for øyeblikket'' (Slik har det vært i en måned) Så eg prøvde å finne adressen på gulesider eller ringe 1881 men det hjalp ikke, så tenkte eg noen hadde noen tips til hvordan eg kunne finne adressen :)

jeg er ikke psycho :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Ah, skjønner. En slik venn hadde jeg og, for noen år siden. Er vel 1/2 år siden jeg prøvde å ringe, fikk same melding som du snakte om, har vel ikke hørt fra han på en 5 år ++.

x)

Lenke til kommentar

Det er en venn jeg ikke har møtt på lenge så fikk jeg tlf nummeret men når jeg ringer så kommer det ''abbonomenten kan ikke nåes for øyeblikket'' (Slik har det vært i en måned) Så eg prøvde å finne adressen på gulesider eller ringe 1881 men det hjalp ikke, så tenkte eg noen hadde noen tips til hvordan eg kunne finne adressen :)

Jøss, det var en god dekkhistorie.

Høhø.

Lenke til kommentar

Jøss, det var en god dekkhistorie.

Høhø.

haha xD

Jeg hadde liten tid, jeg kunne ikke forklare hele tingen :)

Lenke til kommentar
høres ut som om personen kanskje har skiftet nummer og at nummerer dermed ikke funker lengre. Hvis dekkhistorien din stemmer så kan du jo heller finne både han og nytt nummer ved hjelp av navnet. :p

Eg har prøvd, men han finnes jo ikke i gulesider hvis du har sett ''dekkhistorien'' min som noen kaller det :p

Send han en melding hvis du ikke kan ringe faen. Er det svaret på gåten?

Hvis eg får opp ''abbonomenten kan ikke nåes'' og mobilen er ødelagt ... da skal jeg sende en melding, ja

...noen her har ikke fullført første klasse skjønner eg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...