Gjest Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hei! Tenkte jeg skulle bare lage noe enkelt til en side jeg har. Jeg trenger: Admin login - her skal jeg kunne legge til og fjerne spørsmål. En side med reCaptcha der de skal kunne svare på spørsmålet. Så vis noen flinke PHP brukere der ute kunne gitt meg litt hjelp ville det vært fint! PS: Bruker MySQL Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Noen klarer da og kode dette? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Ja, men spørsmålet er i hvilken grad de gidder. Edit: det er ikke en kritikk av de som faktisk er i stand til å kode dette hvis de vil, men heller av dem som til stadighet ber om komplette løsninger uten vilje til å sette seg inn i noe på egenhånd. Endret 30. januar 2009 av G2Petter Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hvis du ikke kan noe så burde du sjekke noen ferdigløsninger som f. eks joomla. Last det ned fra joomla.org. De har norsk forum og webside på joomlainorge.no. Finnes med norsk språk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå