Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da ville jeg ha tidd stille, var jeg deg.....

MEN, jeg har hørt at det er vanskeligere å sette opp et A64 system enn f.eks P4.. men de som har litt peiling klarer det... sier igjen litt om kompetansen til snekkern. det var alt for ikveld..

Fælt å du pirka på snekker'n da... Har han gjort deg noe eller? Og tror faktisk snekker'n veit hva han driver med allikevel. Han har vel holdt på en del med forskjellige pc'er. Og siden han har både amd og intel, skulle det ikke være vanskelig å sette opp ett A64 system for han, men hvis det er hardware-problem, så tror jeg ikke det er noen som hadde fått til noe mer enn det han har..

 

Kanskje finne på noe annet enn å drive med sånn teit kritikk av en forumbruker som faktisk har en del nyttig og komme med.

du som hakket på meg på ocshoot fordi jeg hadde nesten 17k med g-4.. trodde meg ikke før du fikk bevis..(sitat fra ocshoot.no og Traskas: Unnskyld at jeg hoster *host host* men har du en link til det resultatet der..??? Er ganske kjent at det er ekstremt vanskelig å klemme mer enn 12000-13000 ut av et ti4200 kort).... har DU sett bevis fra snekkern at han kjører på 4000mhz i f.eks cpu-z/cpuid..? eller noe som backer opp resultatene han fikk i minne testen sin? bare skrift, ALDRI printscreens. btw: tviler på at cpuen hans er prime stabil på 4ghz.. (tror ikke han vet hva prime 95 er... :roll: )

Endret av dp
Lenke til kommentar
det må dog nevnes at jeg aldri har sett et cpu-z screenshot av P4 systemet til snekkern, og at jeg derfor omtrent går utifra at han faker.

Hmm... merkelig da at han fortsatt gruser deg skikkelig i 3dmark03...

vi snakker XT vs Pro her.. ikke helt rettferdig.

Lenke til kommentar
det må dog nevnes at jeg aldri har sett et cpu-z screenshot av P4 systemet til snekkern, og at jeg derfor omtrent går utifra at han faker.

Hmm... merkelig da at han fortsatt gruser deg skikkelig i 3dmark03...

vi snakker XT vs Pro her.. ikke helt rettferdig.

LOL snakk om å slå ihjel mygg med slegge da... Siden du ser deg som den store ekspert på overklokking å alt dette her burde jo du knuse snekker'n selv om han har XT da... Du har fortsatt 900poeng mindre enn han, og XTvsPro er ikke så stor.

 

Ang. kommentaren på ocshoot.no så hadde ikke du noe beviser heller, føre du posta en link til ORB'en som virka... Og da jeg hadde sett det slo jeg meg til ro med at du hadde bevist at du klarte det. Snekker'n har heller ikke lagt ut særlig mer enn ORB link, men det holder for alle andre da. Det vi veit av snekker'n og hans maskin er at han jobber og har penger nok til å legge litt kostbare deler i maskina si, han klokker med intel, men har en amd i bakgrunn. Han kjører vannkjøling med peltier, og har ikke mange gradene på cpu og gpu. Du med prommie burde jo kunne knuse snekker'n i det meste, men enda sliter du. Og da kommer du med dette om at han ikke kan noe særlig og alt det BS der.

Lenke til kommentar
det må dog nevnes at jeg aldri har sett et cpu-z screenshot av P4 systemet til snekkern, og at jeg derfor omtrent går utifra at han faker.

Hmm... merkelig da at han fortsatt gruser deg skikkelig i 3dmark03...

vi snakker XT vs Pro her.. ikke helt rettferdig.

LOL snakk om å slå ihjel mygg med slegge da... Siden du ser deg som den store ekspert på overklokking å alt dette her burde jo du knuse snekker'n selv om han har XT da... Du har fortsatt 900poeng mindre enn han, og XTvsPro er ikke så stor.

 

Ang. kommentaren på ocshoot.no så hadde ikke du noe beviser heller, føre du posta en link til ORB'en som virka... Og da jeg hadde sett det slo jeg meg til ro med at du hadde bevist at du klarte det. Snekker'n har heller ikke lagt ut særlig mer enn ORB link, men det holder for alle andre da. Det vi veit av snekker'n og hans maskin er at han jobber og har penger nok til å legge litt kostbare deler i maskina si, han klokker med intel, men har en amd i bakgrunn. Han kjører vannkjøling med peltier, og har ikke mange gradene på cpu og gpu. Du med prommie burde jo kunne knuse snekker'n i det meste, men enda sliter du. Og da kommer du med dette om at han ikke kan noe særlig og alt det BS der.

vi snakker fremdeles om overklokking. alle komponenter er ikke like. ja, har prommy, men klarer ikke å få cpuen PRIME stabil på over 4Ghz. kjørte dog 3dmark på 4.1.

 

EDIT: ser heller ikke på meg selv som ekspert innen overklokking, det har jeg aldri sagt. stiller meg bare SKEPTISK til snekkerns kunnskaper innen feltet.

Endret av dp
Lenke til kommentar
vi snakker fremdeles om overklokking. alle komponenter er ikke like. ja, har prommy, men klarer ikke å få cpuen PRIME stabil på over 4Ghz. kjørte dog 3dmark på 4.1.

 

EDIT: ser heller ikke på meg selv som ekspert innen overklokking, det har jeg aldri sagt. stiller meg bare SKEPTISK til snekkerns kunnskaper innen feltet.

Og hvorfor?? bare fordi han ikke legger ut masse cpu-z/cpuid bilder og alt dette her... Og selv om du bruker prime95 for å se om maskinen din er stabil i overklokka tilstand, så er det ikke alle som bruker det.

 

Så hvis du bestiller ett A64 system etterhvert da, og du sliter litt med å få det til å fungere helt (mange som har slitt med A64) skal vi se på deg som helt n00b da eller?

Lenke til kommentar
vi snakker fremdeles om overklokking. alle komponenter er ikke like. ja, har prommy, men klarer ikke å få cpuen PRIME stabil på over 4Ghz. kjørte dog 3dmark på 4.1.

 

EDIT: ser heller ikke på meg selv som ekspert innen overklokking, det har jeg aldri sagt. stiller meg bare SKEPTISK til snekkerns kunnskaper innen feltet.

Og hvorfor?? bare fordi han ikke legger ut masse cpu-z/cpuid bilder og alt dette her... Og selv om du bruker prime95 for å se om maskinen din er stabil i overklokka tilstand, så er det ikke alle som bruker det.

 

Så hvis du bestiller ett A64 system etterhvert da, og du sliter litt med å få det til å fungere helt (mange som har slitt med A64) skal vi se på deg som helt n00b da eller?

har ikke sett ETT eneste cpu-z bilde..

 

er vel ikke så mange som har slitt med A64. NO_TECH på forumet her har klart det og flere til.

Lenke til kommentar
har ikke sett ETT eneste cpu-z bilde..

 

er vel ikke så mange som har slitt med A64. NO_TECH på forumet her har klart det og flere til.

So what om du ikke har sett ett eneste bilde. Er ikke alle som må bevise for all verden hva han har klart. Resultatene hans taler jo litt for seg selv da.

 

Og ang. A64. Det er ikke så mange som har slitt med det?? Har du lest litt på hw.no forumet og kikka gjennom posten snekker'n starta ang minneproblemet eller? Der er det faktisk mange som sliter med å få til A64 systemet sitt. At en bruker får det til hjelper ikke alle de som sliter.

Lenke til kommentar
Siden du ser deg som den store ekspert på overklokking å alt dette her burde jo du knuse snekker'n selv om han har XT da... Du har fortsatt 900poeng mindre enn han, og XTvsPro er ikke så stor.

fant akkurat ut at høyeste score i 3dmark 03 med 9800Pro er 7877 poeng.. og høyeste med 9800XT er 9500poeng ca.

 

nei, det er jo ikke så stor forskjell.. :roll:

 

build 3.4.0.

Lenke til kommentar
vEL TESTET a64 3000 NÅ OG HER MÅ VERE NOE VELDIG GALT.

 

cpu: 2610

mem: 5216

hdd: 1170

er vel noe som heter drivere? kanskje aldri hørt om det?

 

EDIT: eller mangler du kompetanse? er nok en blanding.

Det var da svert :wow: Si meg er du sur fordi du ikke klarte å slå meg i klokking eller :wow: først skulle du slå meg da vi begge hadde 9800 pro, det klarte du ikke, så kjøpte du deg prommy og klarte det ikke da heller og da jeg kjøpte 9800 xt dro jeg mer ifra. og nå når jeg har problemer med en A64 så er det fordi jeg ikke har kompetsnse og at alle mine res er fake :wow: Trodde du var mer seriøs enn som så men nå datt du virkelig ned på barnehagestadiet spør du meg.

Hadde det vert viktig med screen shots kunne du ikke spurt meg etter et menst jeg hadde 3,2 ikke når jeg har solgt den , eller er det fordi du vet at nå kan jeg ikke lage et.

Dessuten når det gjelder A64 så har jeg ingen kompetanse ang den, men hvem har det enda??

Jeg har satt opp systemet uten problem at via ikke godtar OCZ brikkene er ikke min feil disse fungerer feilfritt på intel og amd xp og ja jeg har testa dem det er ikke feil på dem.Det ser imidlertid ut som det er hk som er årsaken til problemene her og ikke klarer mer enn 220 fsb før det blir blåskjerm dette er vel fordi det ikke er agp/pci lås på dette.

Men problemer med klokking på dette systemet er jeg vel ikke den første som har.

Men som sagt du skuffet stort med dine uttalelser her og min respekt for deg er på et lavmål etter dette, hadde trodd du var mer voksen enn dette :thumbdown::thumbdown::thumbdown:

 

PS: den prommyen burde vel veie opp for differansen mellom pro og xt og vel så det. Nei si det som det er du er sur og sitter og furter for deg selvog som trøst prøver du å sverte andre..

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Siden du ser deg som den store ekspert på overklokking å alt dette her burde jo du knuse snekker'n selv om han har XT da... Du har fortsatt 900poeng mindre enn han, og XTvsPro er ikke så stor.

fant akkurat ut at høyeste score i 3dmark 03 med 9800Pro er 7877 poeng.. og høyeste med 9800XT er 9500poeng ca.

 

nei, det er jo ikke så stor forskjell.. :roll:

 

build 3.4.0.

men som jeg sier, du tviler jo så på kompetansen hans, så han burde jo i følge deg ikke kunne utnytte kortet til sitt fulle, og da er det jo bare for deg å klokke deg forbi han da. Siden du uttaler deg så bra, så må du jo se deg som ekspert i forhold til han. Tror du er alene om å tro at han ikke har kompetanse...

Lenke til kommentar
vEL TESTET a64 3000 NÅ OG HER MÅ VERE NOE VELDIG GALT.

 

cpu: 2610

mem: 5216

hdd: 1170

er vel noe som heter drivere? kanskje aldri hørt om det?

 

EDIT: eller mangler du kompetanse? er nok en blanding.

Det var da svert :wow: Si meg er du sur fordi du ikke klarte å slå meg i klokking eller :wow: først skulle du slå meg da vi begge hadde 9800 pro, det klarte du ikke, så kjøpte du deg prommy og klarte det ikke da heller og da jeg kjøpte 9800 xt dro jeg mer ifra. og nå når jeg har problemer med en A64 så er det fordi jeg ikke har kompetsnse og at alle mine res er fake :wow: Trodde du var mer seriøs enn som så men nå datt du virkelig ned på barnehagestadiet spør du meg.

Hadde det vert viktig med screen shots kunne du ikke spurt meg etter et menst jeg hadde 3,2 ikke når jeg har solgt den , eller er det fordi du vet at nå kan jeg ikke lage et.

Dessuten når det gjelder A64 så har jeg ingen kompetanse ang den, men hvem har det enda??

Jeg har satt opp systemet uten problem at via ikke godtar OCZ brikkene er ikke min feil disse fungerer feilfritt på intel og amd xp og ja jeg har testa dem det er ikke feil på dem.Det ser imidlertid ut som det er hk som er årsaken til problemene her og ikke klarer mer enn 220 fsb før det blir blåskjerm dette er vel fordi det ikke er agp/pci lås på dette.

Men problemer med klokking på dette systemet er jeg vel ikke den første som har.

Men som sagt du skuffet stort med dine uttalelser her og min respekt for deg er på et lavmål etter dette, hadde trodd du var mer voksen enn dette :thumbdown::thumbdown::thumbdown:

 

PS: den prommyen burde vel veie opp for differansen mellom pro og xt og vel så det. Nei si det som det er du er sur og sitter og furter for deg selvog som trøst prøver du å sverte andre..

er redd du har skjønt hele greia litt feil. jeg har aldri hatt 9800 pro mens du har hatt det, og jeg fikk 9800pro kortet etter at jeg fikk prommyen. jeg ligger jo forresten bare 100 poeng bak deg i 01.

 

EDIT: ang printscreen, jeg har spurt deg FLERE ganger. får alltid som svar: har ikke tid nå, tar det imorgen.

Endret av dp
Lenke til kommentar
Siden du ser deg som den store ekspert på overklokking å alt dette her burde jo du knuse snekker'n selv om han har XT da... Du har fortsatt 900poeng mindre enn han, og XTvsPro er ikke så stor.

fant akkurat ut at høyeste score i 3dmark 03 med 9800Pro er 7877 poeng.. og høyeste med 9800XT er 9500poeng ca.

 

nei, det er jo ikke så stor forskjell.. :roll:

 

build 3.4.0.

men som jeg sier, du tviler jo så på kompetansen hans, så han burde jo i følge deg ikke kunne utnytte kortet til sitt fulle, og da er det jo bare for deg å klokke deg forbi han da. Siden du uttaler deg så bra, så må du jo se deg som ekspert i forhold til han. Tror du er alene om å tro at han ikke har kompetanse...

hehe, spør endel flere enn de som henger på ok.no.. de er enige med meg..

Lenke til kommentar

dp skrev:EDIT: ang printscreen, jeg har spurt deg FLERE ganger. får alltid som svar: har ikke tid nå, tar det imorgen.

 

Nå har jeg gått gjennom alle innleggene i 3d 2001 og 3d 03 + her og finner ingen plasser der du har satt mine score i tvil og spurt etter printscreen :wow:

 

Nei det virker rett og slett som du er sur fordi du ikke klarte å slå meg, noe jeg kun ser på som barnslig.

Dette er en hobby og en hobby har jeg fordi jeg synest det er morro,

juks er ikke morro dermed driver jeg heller ikke med det.

Så din konklusjon er at alle som ikke har printscreen lagt ut har jukset, nei tenk deg litt om så ser du hvor urimelig du var her det eneste du oppnår med dette er å miste respekt hos andre her på forumet.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
dp skrev:EDIT: ang printscreen, jeg har spurt deg FLERE ganger. får alltid som svar: har ikke tid nå, tar det imorgen.

 

Nå har jeg gått gjennom alle innleggene i 3d 2001 og 3d 03 + her og finner ingen plasser der du har satt mine score i tvil og spurt etter printscreen :wow:

 

Nei det virker rett og slett som du er sur fordi du ikke klarte å slå meg, noe jeg kun ser på som barnslig.

Dette er en hobby og en hobby har jeg fordi jeg synest det er morro,

juks er ikke morro dermed driver jeg heller ikke med det.

Så din konklusjon er at alle som ikke har printscreen lagt ut har jukset, nei tenk deg litt om så ser du hvor urimelig du var her det eneste du oppnår med dette er å miste respekt hos andre her på forumet.

spurte etter printscreen på msn for lenge siden.

Lenke til kommentar
Mulig det , men du sier "flere ganger", men nå driter jeg i det da, dette skulle vere en post om score ikke krangel så om du betviler mine res blir det ditt problem og ikke mitt da jeg vet at de er reelle . Så heretter går jeg tilbake til tema,

det jeg syntes er rart er at de fleste andre som oppnår gode resulatater i noe MÅ ha bevis. noe du ikke har. vet du hva prime 95 er egentlig?

 

EDIT: kanskje flere ganger på MSN? kjøtthue..

Endret av dp
Lenke til kommentar
hehe, spør endel flere enn de som henger på ok.no.. de er enige med meg..

Som hvem da?? Har snakka en del med Kjell Erik Budalen, han som jobba her i begynnelsen og var casemod/klokking/vappo guru her... Han og er imponert over snekker'n sin score, og han tviler ikke på han... Så de andre som er enige med deg, er de like påståelige og stae som deg eller.. Er det ikke bare å innse fakta og se deg slått i to stakkarslige tester...? Du tar dette dødsseriøst jo...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...