Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hehe, spør endel flere enn de som henger på ok.no.. de er enige med meg..

Som hvem da?? Har snakka en del med Kjell Erik Budalen, han som jobba her i begynnelsen og var casemod/klokking/vappo guru her... Han og er imponert over snekker'n sin score, og han tviler ikke på han... Så de andre som er enige med deg, er de like påståelige og stae som deg eller.. Er det ikke bare å innse fakta og se deg slått i to stakkarslige tester...? Du tar dette dødsseriøst jo...

er ikke det at jeg har blitt slått jeg tar dødseriøst, kunne egentlig ikke brydd meg mindre. blir jo slått ned i støvlene av kjell erik også, da han har 24200 poeng med 9800Pro. for ikke å nevne Oldman som klarte 24400.. med pro! det jeg er irritert på er at JEG syntes snekkern kan mye mindre enn det han gir utrykk for.

Endret av dp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mulig det , men du sier "flere ganger", men nå driter jeg i det da, dette skulle vere en post om score ikke krangel så om du betviler mine res blir det ditt problem og ikke mitt da jeg vet at de er reelle . Så heretter går jeg tilbake til tema,

det jeg syntes er rart er at de fleste andre som oppnår gode resulatater i noe MÅ ha bevis. noe du ikke har. vet du hva prime 95 er egentlig?

 

EDIT: kanskje flere ganger på MSN? kjøtthue..

Joda jeg vet hva prime 95 er, trenger du den kan du få den hos meg :laugh::laugh:

 

 

dp skrev:EDIT: kanskje flere ganger på MSN? kjøtthue..

 

 

Sier vel litt mer om deg dette enn om andre

Lenke til kommentar
Mulig det , men du sier "flere ganger", men nå driter jeg i det da, dette skulle vere en post om score ikke krangel så om du betviler mine res blir det ditt problem og ikke mitt da jeg vet at de er reelle . Så heretter går jeg tilbake til tema,

det jeg syntes er rart er at de fleste andre som oppnår gode resulatater i noe MÅ ha bevis. noe du ikke har. vet du hva prime 95 er egentlig?

 

EDIT: kanskje flere ganger på MSN? kjøtthue..

Joda jeg vet hva prime 95 er, trenger du den kan du få den hos meg :laugh::laugh:

 

 

dp skrev:EDIT: kanskje flere ganger på MSN? kjøtthue..

 

 

Sier vel litt mer om deg dette enn om andre

er en smule irritert... har du noen gang testet 3.2 ghzen din på 4000mhz med prime 95?

Lenke til kommentar
hehe, spør endel flere enn de som henger på ok.no.. de er enige med meg..

Som hvem da?? Har snakka en del med Kjell Erik Budalen, han som jobba her i begynnelsen og var casemod/klokking/vappo guru her... Han og er imponert over snekker'n sin score, og han tviler ikke på han... Så de andre som er enige med deg, er de like påståelige og stae som deg eller.. Er det ikke bare å innse fakta og se deg slått i to stakkarslige tester...? Du tar dette dødsseriøst jo...

er ikke det at jeg har blitt slått jeg tar dødseriøst, kunne egentlig ikke brydd meg mindre. blir jo slått ned i støvlene av kjell erik også, da han har 24200 poeng med 9800Pro. for ikke å nevne Oldman som klarte 24400.. med pro! det jeg er irritert på er at JEG syntes snekkern kan mye mindre enn det han gir utrykk for.

Hva er det jeg har gitt utrykk for at jeg kann og hva er det jeg har gitt utrykk for som jeg ikke kann???

 

Det er en MASSE innenfor data jeg ikke vet mye om , men dette er jeg heller ikke å blander meg borti.

Men når det gjelder klokking kan jeg en del det samme ang sammensetting av maskiner med tanke på hk, minne osv derfor laget jeg bla minnetesten.

Dette er ting jeg har lert gjennom prøving og feiling og gjennom å ha lest andres erfaringer bla her på forumet.

Jeg har pr dags dato ikke gått ut på noe forum og påstått at jeg er expert på hverken det ene eller det andre, men min holdning er at er det noe jeg kan hjelpe med så gjør jeg det gjerne uten om å utnevne meg til expert, faktisk lerer du mye selv av å hjelpe andre da tingene slett ikke trenger vere som man trodde.

Så ver så snill og vis meg hvor jeg har gitt utrykk for at jeg kan alt :wow: nei saken er ganske enkelt at du irriterer deg grønn fordi du ikke ble "best" på forumet og derfor trekker du andre i tvil i et deperat forsøk på å fremheve deg selv.

Dette er patetisk og det er kun deg selv det går utover.

Lenke til kommentar
Mulig det , men du sier "flere ganger", men nå driter jeg i det da, dette skulle vere en post om score ikke krangel så om du betviler mine res blir det ditt problem og ikke mitt da jeg vet at de er reelle . Så heretter går jeg tilbake til tema,

det jeg syntes er rart er at de fleste andre som oppnår gode resulatater i noe MÅ ha bevis. noe du ikke har. vet du hva prime 95 er egentlig?

 

EDIT: kanskje flere ganger på MSN? kjøtthue..

Joda jeg vet hva prime 95 er, trenger du den kan du få den hos meg :laugh::laugh:

 

 

dp skrev:EDIT: kanskje flere ganger på MSN? kjøtthue..

 

 

Sier vel litt mer om deg dette enn om andre

er en smule irritert... har du noen gang testet 3.2 ghzen din på 4000mhz med prime 95?

Ja,jeg har svart på slike spørsmål tidligere og ALLE res som er lagt ut er med 100% stabil maskin. Fikk min 3,2 til å kjøre på 4,2 og klarte faktisk også en 3d test på den hastigheten etter mange forsøk og alt av vinduer og dører åpne, men dette var en ustabil maskin derfor finner du heller ikke den testen noen steder.

Lenke til kommentar

Hei.. snekkis:

 

Har du en compare til det 3dmarkprosjektet der du kjørte 4.2 Ghz? Jeg nekter å tro at en overklokker klarer å kjøre en runde på 4.2Ghz og ikke laster det opp på ORB´n.

 

Om du er så fiksert på riktige og stabile resultater så burde du kanskje se over den ramtesten din litt.;

 

Du skriver feks at det er CPU som stopper deg.. hvordan får du til det på en ulåst XP2500+ og NF7 ??

 

Så hadde det kanskje vært riktig å si at Geil PC4200 har en negativ side.. en som faktisk er så stor at brikkene er "ubrukelige" på AMD. *host*timings*host*

 

Kanskje en "liten" ide å teste ram med bios d10 .. eller?

 

-----------------------------------

 

 

dp: Hvorvidt OC skills er til stede eller ikke finner vi jo ut etterhvert.. han har jo et A64 system som han driver å knoter med om dagen. AMD er en del mer tricky å klokke en Intel. Så vi får se.

Lenke til kommentar

Nei jeg har ikke noen compare til den 4,2 , det er jo nettop det jeg sier. Maskinen var alt for ustabil og dermed er det heller ikke riktig å presangtere slike ting uansett hva du måtte tro. Når det så gjelder minnetesten så regner jeg med at du leste alt ikke bare lette etter feil (som vanlig) der står det klart at jeg tar i mot både ros og ris , dette nettop for å gjøre testen bedre. Og er det i din intresse å gjøre den bedre bør slike ting tas opp der og ikke her i et desperat forsøk på å sverte andre. Så ser jeg du nevner amd og oc , hvorfor sier du ikke jeg er best det er jo akkurat det du vil frem til :wow: Jeg har klokket amd temmelig bra (xp) men den solgte jeg for flere ganger beløpet jeg kjøpte den for og den jeg har nå er temmelig ordriner. Ang A64 så fikk jeg den først i går og har dermed ikke fått testet den så veldig mye, men etter å ha oppdatert det meste av drivere og testet ut noen forskjellige minnebrikker så begynner det å rette på seg, kjører den nå stabilt på 2250 noe som vel er der de flest kommer på disse hovedkortene. At du prøver å anntyde at et hk som ikke er utstyrt med feks agp/pci lås og derfor hindrer klokking har noe med personens kunnskap er jo helt latterlig, desuten har jeg jo sagt at mine kunnskaper ang A64 er minimale da dette er en ny cpu og jeg betviler at du har så veldig mye mere kunnskaper ang denne.

Men nå gidder jeg ikke svare lenger i denne posten da dette rett og slett ødlegger det den handler om. Så har dere behov for å kritisere eller slenge dritt om meg får dere opprette en egen post for dette.

Lenke til kommentar
hehe, spør endel flere enn de som henger på ok.no.. de er enige med meg..

Som hvem da?? Har snakka en del med Kjell Erik Budalen, han som jobba her i begynnelsen og var casemod/klokking/vappo guru her... Han og er imponert over snekker'n sin score, og han tviler ikke på han... Så de andre som er enige med deg, er de like påståelige og stae som deg eller.. Er det ikke bare å innse fakta og se deg slått i to stakkarslige tester...? Du tar dette dødsseriøst jo...

 

Hey,

 

tenkte ikke å blande meg inn i denne krangelen men........ Når jeg ufrivillig blir dratt inn i dette må jeg jo neste få svare da......

 

Det jeg sa Traskas var vel at jeg syntes det var bra å klare 4ghz med standar eller tilnermet standar vcore?

 

Om jeg tviler på snekker'n eller ikke er IKKE noe jeg vil dele med andre, og jeg har da vel ikke sagt hverken det ene eller det andre ang akkurat det tema.....

 

Så i framtiden håper jeg at jeg unngår å bli trukket inn i slike dumme krangler uten at jeg selv vet det.

 

Når det er sagt er jo 23519p en pen summ i 01 med et XT kort da men ikke noe mer en det :D

 

For mine resultater ta en kikk i min signatur :...

Endret av kjekka
Lenke til kommentar
Nei jeg har ikke noen compare til den 4,2 , det er jo nettop det jeg sier. Maskinen var alt for ustabil og dermed er det heller ikke riktig å presangtere slike ting uansett hva du måtte tro. Når det så gjelder minnetesten så regner jeg med at du leste alt ikke bare lette etter feil (som vanlig) der står det klart at jeg tar i mot både ros og ris , dette nettop for å gjøre testen bedre. Og er det i din intresse å gjøre den bedre bør slike ting tas opp der og ikke her i et desperat forsøk på å sverte andre. Så ser jeg du nevner amd og oc , hvorfor sier du ikke jeg er best det er jo akkurat det du vil frem til :wow: Jeg har klokket amd temmelig bra (xp) men den solgte jeg for flere ganger beløpet jeg kjøpte den for og den jeg har nå er temmelig ordriner. Ang A64 så fikk jeg den først i går og har dermed ikke fått testet den så veldig mye, men etter å ha oppdatert det meste av drivere og testet ut noen forskjellige minnebrikker så begynner det å rette på seg, kjører den nå stabilt på 2250 noe som vel er der de flest kommer på disse hovedkortene. At du prøver å anntyde at et hk som ikke er utstyrt med feks agp/pci lås og derfor hindrer klokking har noe med personens kunnskap er jo helt latterlig, desuten har jeg jo sagt at mine kunnskaper ang A64 er minimale da dette er en ny cpu og jeg betviler at du har så veldig mye mere kunnskaper ang denne.

Men nå gidder jeg ikke svare lenger i denne posten da dette rett og slett ødlegger det den handler om. Så har dere behov for å kritisere eller slenge dritt om meg får dere opprette en egen post for dette.

Jeg finner det som sagt veldig merkelig at du ikke har uploadet det prosjektet, men nok om det.

 

Jeg husker nå hvorfor jeg sluttet å diskutere med deg, for du vet alt virker det som. Du forteller andre hva de føler og mener. Skjønner du ikke selv for dumt dette er? Du skriver feks at DP er sur og misunnelig.. hvordan kan DU vite det?

 

Og så påpeker du at alt jeg gjør er å lete etter feil.. hvordan vet du hvordan jeg leser og går igjennom feks en test?

 

Du skriver også at jeg antyder at agp/pci lock har noe med en persons kunskaper? Hvordan i alle dager kommer du frem til det? Har jeg nevnt noe om verken hovedkort eller agp/pci bus?

 

Skjønner egentlig ikke at jeg gidder, men skal ta det en gang til; Du må slutte å forklare andre hva de mener og føler. I nesten alle tilfellene så tar du grusomt feil i tilegg, og skaper bare irritasjon. Du må lære deg til å lese hva folk skriver, og godta det som står der. Ikke prøv å tolk det, eller finn noe mellom linjene. LES og REGISTRER. Ikke prøv å legg mere i det folk skriver enn det de faktisk skriver.

 

 

oh.. en ting til: Desperat forsøk på å sverte andre? Hvem tror du at du er da? Hva tjener jeg på å sverte DEG?

 

at det er mulig.. me so Happy desperate.

 

PS: du får poste svar på komentarene på ramtesten i riktig tråd, om det får deg til å føle deg bedre.

Lenke til kommentar

Nei formann jeg forteller ikke andre hva det føler og mener , men jeg forteller hva jeg føler og mener og om du har lest alt i denne tråden vil du fort se at det er dp som plutelig begynner å trekke mine score i tvil og påstår at jeg jukser. Dette reagerer jeg kraftig på da jeg vet at jeg har mitt på det tørre. Det var forresten andre her på forumet som reagerte på hans utsagn lenge før meg, men at du velger å se det som at det er jeg som har startet dette er en annen sak. Når det så gjelder det med agp/pci låsen var det et svar til der du påstår at jeg knoter og dette vil vise mitt kunnskapsnivå , alle de andre problemene har jeg løst ved oppdateringer men at kortet mangler vesentlige ting kan vel selv ikke du fixe. Dermed ser jeg ikke hva det har med min kunnskap å gjøre. I tillegg har jeg jo sagt lenge før du skrev den kommentaren at A64 er nytt og ukjent for meg og de fleste her på forumet.

Men det skulle liksom vere min exsamen, hva. Om du hadde kjørt personbil i alle år så skulle du liksom avlegge exsamen på en trailer, ville det gitt riktig bilde om din kunnskap som sjåfør :wow:

PS: hvem jeg tror jeg er?? Jeg vet hvem jeg er, nemmelig en helt vanlig gjennomsnittlig nordmann med en gjennomsnittlig lønn , verken mer eller mindre.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Nei formann jeg forteller ikke andre hva det føler og mener , men jeg forteller hva jeg føler og mener og om du har lest alt i denne tråden vil du fort se at det er dp som plutelig begynner å trekke mine score i tvil og påstår at jeg jukser. Dette reagerer jeg kraftig på da jeg vet at jeg har mitt på det tørre. Det var forresten andre her på forumet som reagerte på hans utsagn lenge før meg, men at du velger å se det som at det er jeg som har startet dette er en annen sak. Når det så gjelder det med agp/pci låsen var det et svar til der du påstår at jeg knoter og dette vil vise mitt kunnskapsnivå , alle de andre problemene har jeg løst ved oppdateringer men at kortet mangler vesentlige ting kan vel selv ikke du fixe. Dermed ser jeg ikke hva det har med min kunnskap å gjøre. I tillegg har jeg jo sagt lenge før du skrev den kommentaren at A64 er nytt og ukjent for meg og de fleste her på forumet.

Men det skulle liksom vere min exsamen, hva. Om du hadde kjørt personbil i alle år så skulle du liksom avlegge exsamen på en trailer, ville det gitt riktig bilde om din kunnskap som sjåfør :wow:

du forteller jo meg at jeg er sjalu og slikt. er dessverre ikke det.. lurer egentlig på hvem som er det..

Lenke til kommentar

Erlig talt , jeg spurte om du var sjalu da jeg ikke så så mange andre grunner til plutselig å dra mine score i tvil etter at du har vert ivrig å postet her på forumet om at du skulle slå meg gang på gang. I tillegg har du kontaktet meg utallige ganger på MSN for å få råd og vink. Når du da ikke klarte å slå meg velger å snu kappen og begynne å dra mine scor i tvil da må jeg ha lov til å lure på hva motivet er. Jeg har lagt ut mine score på orb\en som alle andre og skall vi nå begynne med en ny politikk her at alle score også må ha screnscotts for å bli godkjente, ja da blir det ikke mange res her.

Det var du selv som startet dette og jeg tillater meg å reagere når jeg blir kalt før løgner og kjøtthue.

Jeg har da ingen grunn til å vere sjalu på deg da jeg kan kjøpe meg den/de masinene jeg måtte ha lyst på og om noen har en bedre maskin og får høyere score (det er det mange som har/får) så synest jeg det er morro for da har man noe å sammenligne med for å se om man får samme ytelse av sitt eget.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
det må dog nevnes at jeg aldri har sett et cpu-z screenshot av P4 systemet til snekkern, og at jeg derfor omtrent går utifra at han faker.

Hmm... merkelig da at han fortsatt gruser deg skikkelig i 3dmark03...

vi snakker XT vs Pro her.. ikke helt rettferdig.

LOL snakk om å slå ihjel mygg med slegge da... Siden du ser deg som den store ekspert på overklokking å alt dette her burde jo du knuse snekker'n selv om han har XT da... Du har fortsatt 900poeng mindre enn han, og XTvsPro er ikke så stor.

 

Ang. kommentaren på ocshoot.no så hadde ikke du noe beviser heller, føre du posta en link til ORB'en som virka... Og da jeg hadde sett det slo jeg meg til ro med at du hadde bevist at du klarte det. Snekker'n har heller ikke lagt ut særlig mer enn ORB link, men det holder for alle andre da. Det vi veit av snekker'n og hans maskin er at han jobber og har penger nok til å legge litt kostbare deler i maskina si, han klokker med intel, men har en amd i bakgrunn. Han kjører vannkjøling med peltier, og har ikke mange gradene på cpu og gpu. Du med prommie burde jo kunne knuse snekker'n i det meste, men enda sliter du. Og da kommer du med dette om at han ikke kan noe særlig og alt det BS der.

vi snakker fremdeles om overklokking. alle komponenter er ikke like. ja, har prommy, men klarer ikke å få cpuen PRIME stabil på over 4Ghz. kjørte dog 3dmark på 4.1.

 

EDIT: ser heller ikke på meg selv som ekspert innen overklokking, det har jeg aldri sagt. stiller meg bare SKEPTISK til snekkerns kunnskaper innen feltet.

da har du et problem .kan kjøre prime95 stabilt på 269 ,med en p4 3 800.skal vel bli 4035 men den feiler i pcmark04

Endret av nosto
Lenke til kommentar
Erlig talt , jeg spurte om du var sjalu da jeg ikke så så mange andre grunner til plutselig å dra mine score i tvil etter at du har vert ivrig å postet her på forumet om at du skulle slå meg gang på gang. I tillegg har du kontaktet meg utallige ganger på MSN for å få råd og vink. Når du da ikke klarte å slå meg velger å snu kappen og begynne å dra mine scor i tvil da må jeg ha lov til å lure på hva motivet er. Jeg har lagt ut mine score på orb\en som alle andre og skall vi nå begynne med en ny politikk her at alle score også må ha screnscotts for å bli godkjente, ja da blir det ikke mange res her.

Det var du selv som startet dette og jeg tillater meg å reagere når jeg blir kalt før løgner og kjøtthue.

Jeg har da ingen grunn til å vere sjalu på deg da jeg kan kjøpe meg den/de masinene jeg måtte ha lyst på og om noen har en bedre maskin og får høyere score (det er det mange som har/får) så synest jeg det er morro for da har man noe å sammenligne med for å se om man får samme ytelse av sitt eget.

****** å du fokuserer på at jeg ikke slår deg. det er jo det eneste argumentet du har, du maser om at jeg er sjalu og misunnelig pga at jeg ikke klarer å slå deg... hvem kan se opp til deg? jo, fjorttis crewet du har fått deg her på ok.no. (jeg har meldt meg ut.. hehe)

Lenke til kommentar

Fytte i ****** for ett ******* pisspreik dere holder på med. Hvem ****** bryr seg om PC'en er Prime95 stabil, så lenge maskinen fungerer 100% i alt av spill å Benchmarker??????

 

Begrav stridsøksen begge to. Dette er for latterlig :no:

 

Å her er beviset på at Snekker'n sin CPU funker på 4 GHz

 

http://service.futuremark.com/compare?2k3=1629014

 

Helt overgitt................

 

Å hvis det ikke skal være mulig å få en 3.2 stabil på 4 GHz, hvorfor klarer jeg da 3.8 GHz med min 2.8 GHz CPU i ett vanlig WaterChill oppsett? Er bombesikker på at min 2.8 GHz hadde rundet 4 GHz i Snekker'n sitt oppsett. Kjører jo vanntempraturer på 2 -> 8 grader.

 

Tror dere bare trenger en god klem jeg :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...